Figurka porcelanowa na zamowienie?

1. Data: 2010-10-04 11:50:16

Temat: Figurka porcelanowa na zamowienie?
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Szukam takiej uslugi - chcialbym na prezent zamowic replike (ze zdjec)
figurki porcelanowej... Troche szukalem w sieci, ale ceny byly niemale
(ok, niech bedzie) i przede wszystkim dotyczylo to wykonania calej partii
figurek - podczas gdy ja chce cala jedna sztuke :)

Czy ktos ma pomysl gdzie probowac? Czasu troche jest, bo do marca, ale nie
chce szalec w ostatniej chwili...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

2. Data: 2010-10-04 19:53:56

Temat: Re: Figurka porcelanowa na zamowienie?
Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-04 13:50, Jacek Osiecki pisze:
> [...]
> (ok, niech bedzie) i przede wszystkim dotyczylo to wykonania calej partii
> figurek - podczas gdy ja chce cala jedna sztuke :)
Zalezy w czym chcesz miec ta replike.
Znam czlowieka ktory robi takie rzeczy w zywicy poliestrowej z dodatkiem
maczki dolomitowej.
W dotyku przypomina kamien, jest jednak lzejsze od niego (w srodku
dzieki technologii rzezba jest pusta).
Problemem pewnie sa terminy nio i moze koncowa cena - w koncu to rekodzielo.
Jezeli jestes zainteresowany odezwij sie na priva a popytam o szczegoly...

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

3. Data: 2010-10-15 09:58:09

Od: GB <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> figurek - podczas gdy ja chce cala jedna sztuke :)
>
> Czy ktos ma pomysl gdzie probowac? Czasu troche jest, bo do marca, ale nie

Spoko. Najpierw ktoś musiałby zrobić taką figurkę z gliny. Potem odlać
parę razy formę w gipsie. Potem zalać. Wypalić porcelanę albo porcelit i
dopiero. Zapewniam Cię, że dla jednej sztuki to jest mega cena :).

Zamów sobie z gliny.

GB

4. Data: 2010-10-27 21:14:20

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 04 Oct 2010 21:53:56 +0200, Artur Lew napisał(a):
> [...]
> Jezeli jestes zainteresowany odezwij sie na priva a popytam o szczegoly...

Dzięki za odzew - znalazłem w sumie kilka osób/firm, które to oferują. Już
miałem przygotować do wszystkich maila z pełną dokumentacją fotograficzną i
wymiarami...
Po czym - fuks nie z tej Ziemii - przypadkiem trafiłem dokładnie na taką
figurkę w jakimś antykwariacie na ebayu, nawet w lepszym stanie niż ta z
której chciałem replikę :) Głupi to ma czasem szczęście...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

Miał czy ekogroszek ?
wózek inwalidzki, elektryczny
meble wajnert