Foundee ?

1. Data: 2002-11-08 10:51:58

Temat: Re: Foundee ?
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek K. wrote:

> Wyszukiwarki nic mi nie znalazly :-(.

Bo źle się pytasz ;-):

http://groups.google.com/groups?as_oq=founde%20found
ee&ie=UTF-8&oe=UTF-8&as_ugroup=pl.rec.kuchnia&lr=lan
g_pl&hl=pl

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-11-08 10:59:24

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zGosiula wrote:

I jeszcze tutaj:
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=lang_pl&ie=
UTF-8&oe=UTF-8&q=+fondue+group%3Apl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-11-08 11:46:34

Temat: Foundee ?
Od: "Jacek K." <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małe pytanko. Jakiego paliwa uzywac ??
Czy gdzies mozna znalezc pare prostych przepisow ?
Wyszukiwarki nic mi nie znalazly :-(.

Jacek

1. Data: 2002-11-08 17:22:36

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek K. <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aqg86e$c6b$...@n...tpi.pl...
> Małe pytanko. Jakiego paliwa uzywac ??
> Czy gdzies mozna znalezc pare prostych przepisow ?
> Wyszukiwarki nic mi nie znalazly :-(.
>
> Jacek

Najlepszym paliwem jest spirytus od sąsiadów z za Buga ze Stadionu
X-lecia 23-25 Pln za litr. Moja mama regularnie kupuje - nie śmierdzi
jak denaturat ;-)
--
pozdr.Alex
"Smakoszostwo jest aktem naszej władzy sądzenia, którym

1. Data: 2002-11-08 18:44:04

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Jacek K. <s...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:aqg86e$c6b$...@n...tpi.pl...

Mój kolega używa takiego jakiegoś żelu o kolorze blue.
Przepis podtswowy jest prosty ( w sumie ) - wino, sery, gałka, obrobina
pieprzu. Bagietka do maczania.
Mięsny - kawałki róznych mięs marynujesz w różnych marynatach. Do naczynia
wlewasz tłuszcz podgrzewasz do stan wrzenia. Kawałki mięsa na szpikulec i do
naczynia. jako dodatki proponuje zagrychy, kilka rodzajów sosów,
nieskomplikowane drinki lub wódka czysta zimna lub piwo ( tez powinno byc
czyste:) zimne.

--
ostry

co zrobic ze slimakow??
Kielki rzodkiewkowe
Jak sie nazywaja takie drozdzowe buleczki robione na parze?
CafeZaSlipem
Re: Zupa czosnkowa