Frank TEŻ mnie lubi!

11. Data: 2015-05-21 21:16:07

Temat: Re: Frank TEŻ mnie lubi!
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Chiron" <c...@o...eu> wrote in message
news:555dbf7c$0$27525$65785112@news.neostrada.pl...

> Zakładając, że rzeczywiscie się oblizywał- to druga część jest tylko Twoją
> interpretacją PRZYCZYNY. No ale szczerze- nie znasz jej. To tylko Twoje
> przypuszczenie. Nie zastanowiłaś się, że mógł być np głodny, i poczuć w
> studio filmowym zapach obiadu, który właśnie przywiozła im firma
> kateringowa?

Żebyś Ty umiał się do swoich rad stosować kiedy oceniasz innych...

12. Data: 2015-05-21 22:12:48

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> "Chiron" <c...@o...eu> wrote in message

> Żebyś Ty umiał się do swoich rad stosować kiedy oceniasz innych...

No ale nie można stawać jako sędzia w swojej sprawie

--

Chiron

13. Data: 2015-05-21 22:51:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-21 o 13:20, Chiron pisze:

> Zakładając, że rzeczywiscie się oblizywał

To każdy może zobaczyć na zalinkowanym filmie.

> - to druga część jest tylko
> Twoją interpretacją PRZYCZYNY.

Nie robię referendum przed wysłaniem _swoich_ interpretacji na grupę
dyskusyjną. Jak to się dzieje, że tylko Ciebie trzeba o tym każdorazowo
zapewniać?

> No ale szczerze- nie znasz jej. To tylko
> Twoje przypuszczenie. Nie zastanowiłaś się, że mógł być np głodny, i
> poczuć w studio filmowym zapach obiadu, który właśnie przywiozła im
> firma kateringowa?

Interpretacja mowy ciała mieści się w tematyce tej grupy.

Ewa

14. Data: 2015-05-21 23:02:04

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Feniks
Nie jest dziwne że jeździ po buszach i w prymitywne kultury, w takim buszu mało go
kto nakryje, jak włazi na słoniątko, zresztą jego filmy są ciężkim przeżyciem,
tubylcy są spięci jak on gestykuluje i opowiada. To napięcie aż boli oglądającego.

15. Data: 2015-05-22 06:17:32

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> To każdy może zobaczyć na zalinkowanym filmie.
Zgoda, oblizywał się.

> Nie robię referendum przed wysłaniem _swoich_ interpretacji na grupę
> dyskusyjną. Jak to się dzieje, że tylko Ciebie trzeba o tym każdorazowo
> zapewniać?
Nie twierdziłem, że robisz referendum. Założyłem- oczywiście słusznie, że
nie rozróżniasz swoich przypuszczeń od rzeczywistości.

Jak najbardziej. Nawet niewłaściwa

--

Chiron

16. Data: 2015-05-22 12:35:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 May 2015 06:17:32 +0200, Chiron napisał(a):

> Jak najbardziej. Nawet niewłaściwa

Zwłaszcza taka - jak widać po występie Fe.

--
XL - GŁOSUJĘ NA DUDĘ!
Nawet osławiony "Masa" w zeznaniach miał prawo do wyboru sprawy w której
zachowa milczenie jeśli uzna ją za szczególnie zagrażającą jego
bezpieczeństwu i zgadnijcie, co wybrał... sprawę Pro Civili:
http://wpolityce.pl/polityka/238164-fundacja-pro-civ
ili-czy-pan-wie-co-pan-robi-komorowski-wpada-w-furie
-czyli-historia-pewnego-wywiadu
Inne linki:
http://niepoprawni.pl/blog/1106/kim-jestes-bronislaw
ie-mario-komorowski
https://wzzw.wordpress.com/2014/02/17/bronislaw-komo
rowski-vel-szczynukowicz-archiwa-ipn-%E2%98%9A%E2%97
%99%E2%97%99%E2%97%99%E2%97%99-przeczytaj/
http://wolnemedia.net/polityka/tuz-przed-wyborami-lu
dzie-nic-nie-wiedza-o-komorowskim/
http://niezalezna.pl/57004-kim-jest-bronislaw-komoro
wski-4-lata-temu-zostal-wybrany-na-prezydenta

17. Data: 2015-05-22 12:49:59

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-22 o 06:17, Chiron pisze:

> Nie twierdziłem, że robisz referendum. Założyłem- oczywiście słusznie,
> że nie rozróżniasz swoich przypuszczeń od rzeczywistości.

Masz z tym jakiś problem? Jeśli ktoś rozróżnia, a pomimo wszystko
wygłasza swoje interpretacje różniące się w jego przekonaniu od
rzeczywistości, to po prostu kłamie albo jest zakłamany.

Ty rozróżniasz?

Ewa

18. Data: 2015-05-22 12:54:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-21 o 12:14, gazebo pisze:

> nie wiem czemu ludzie psuja sobie zycie mieszajac tam gdzie nie powinni,
> trzeba mu bylo trzymac sie tego globtroterswta :)

W swoim "globtroterstwie" koncentruje się przede wszystkim na sobie
samym. Taki współczesny żołnierz samochwał.

Ewa

19. Data: 2015-05-22 13:40:07

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> swoje interpretacje różniące się w jego przekonaniu od rzeczywistości, to

Wiesz- jak już czepiasz się tematyki grupy (nie twierdzę, że neisłusznie)-
to jest to grupa ze sci. No w takim razie- powinno to zobowiązywać
dyskutantów do wyraźnego odddzielania tego, co widzimy, możemy stwierdzić
poprzez nasze zmysły (Cejrowski się ślini), od tego, co jest naszą faktów
interpretacją (powodem ślinienia jest reakcja na czytanie hiszpańskiego
komiksu). Oczywiście może to być słuszna lub nie interpretacja. Może także
byc częściowo słuszna- ale_tego_nie_wiemy. Czyli- warto napisać, że "w moim
przekonaniu powodem, dla którego się ślini jest..." a także dodać "wnioskuję
to z jego mowy ciała". Tu nie chodzi tylk oo formalność. Niestety- nazbyt
często ktoś sobie bierze swoją interpretację za prawdę całą- a to
uniemożliwia dyskusję

--

Chiron

20. Data: 2015-05-22 13:46:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> No ale nie można stawać jako sędzia w swojej sprawie

A co ma piernik do wiatraka? Nie zrozumiałeś (albo nie wyczułeś?).

Ja mówię o tym, że Ty na takiej samej zasadzie oceniasz innych ludzi
jak właśnie skrytykowałeś kogoś za ocenę motywacji Cejrowskiego.

Dlaczego katolicy to aborcjoniści...
Podpisz petycję przeciw zabijaniu NOWORODKÓW!
Takich rzeczy coraz więcej...
Kuzyn
JEDWABNE - DEBATA - O co pytał Duda Komorowskiego.