Gabinet psychoterapii rodzinnej w Krakowie

1. Data: 2003-01-05 17:45:19

Temat: Gabinet psychoterapii rodzinnej w Krakowie
Od: "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Prosiłabym Szanowną Grupę o podanie namiarów na gabinet psychoterapii
rodzinnej w Krakowie.
Chciałabym znaleźć taki, który specjalizuje się właśnie w tym zagadnieniu...
Czy są jakieś poradnie rodzinne, gdzie szukać pomocy? Google jakoś nic
takiego nie znajdują :( Zależy mi oczywiście na sprawdzonych
psychoterapeutach...

Agnieszka poszukująca dla swojej rodziny pomocy.

1. Data: 2003-01-05 18:16:35

Temat: Re: Gabinet psychoterapii rodzinnej w Krakowie
Od: Mema <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sun, 5 Jan 2003 18:45:19 +0100 user Agnieszka napisał(a) newsa
<av9qv1$kmn$1@news.tpi.pl> a ja na to:

w tej chwili niestey nie pamiętam nazwisk, ale dopytam i napiszę.
Tylko, że dopiero w przyszłym tyg.
Ale moze jeszce ktoś z grupowiczów bedzie wiedział?

mema

1. Data: 2003-01-05 19:56:27

Od: "jkp5" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

Użytkownik "Agnieszka" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> takiego nie znajdują :( Zależy mi oczywiście na sprawdzonych
> psychoterapeutach...
>
> Agnieszka poszukująca dla swojej rodziny pomocy.

Cos mi poprawnie poczta nie dziala z OutLooka - podam ci bardzo dokładne
dane ale odpisz na prv.

Jacek

swiadomy sen (LD)
dfh
CHAT !!!
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Nie ma takiego czegos jak IQ- moja teza