Garnek

1. Data: 2020-11-05 11:57:48

Temat: Garnek
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam garnka i patelni z wyższej półki.
Wyższej niż Zwieger. Ma dać się używać w piekarniku i indukcji.

No co patrzeć, zakładając, że cena nie gra roli. Żeliwny odpada.

Jak ktoś ciekaw, dlaczego ma być drogi, to od razu wyjaśniam... snobizm. :-)
Ale ja mam tylko poszukać, a sam nie mam pojęcia.

Robert

2. Data: 2020-11-05 13:34:16

Temat: Re: Garnek
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Robert Wańkowski napisał:

> Szukam garnka i patelni z wyższej półki.

Może ktoś postawił na niższej. W kuchni trzeba trzymać porządek.

--
Jarek

3. Data: 2020-11-05 16:46:45

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> snobizm. :-)
> Ale ja mam tylko poszukać, a sam nie mam pojęcia.

To może Fissler?

Nie wiem, czy to jest dostatecznie wysoka półka, ale chyba tak, bo jeden
garnek kosztuje tyle co komplet Zwiegera. A podobno dobre.

Taką brytfanką bym nie pogardziła:

https://www.superwnetrze.pl/brytfanna-stalowa-owalna
-88-l-fissler,t151803.html

A resztę sobie sam przejrzyj na stronie.

Ewa

4. Data: 2020-11-05 16:52:51

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.11.2020 o 16:46, FEniks pisze:

> [...]
>
> https://www.superwnetrze.pl/brytfanna-stalowa-owalna
-88-l-fissler,t151803.html

> A resztę sobie sam przejrzyj na stronie.

Stal złożona w 72% ze stali.

Miałbym wątpliwości.

MJ

5. Data: 2020-11-05 16:59:33

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Michal Jankowski napisał:

> Stal złożona w 72% ze stali.

Na to samo przed chwilą zwróciłem uwagę.

> Miałbym wątpliwości.

Trzeba wyznaczyć granicę ciągu, wtedy będzie wiadomo, ile tam żelaza.

Jarek

--
Żeby zrozumieć rekurencję, trzeba rozumieć rekurencję.

6. Data: 2020-11-05 17:20:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05.11.2020 o 16:52, Michal Jankowski pisze:

-88-l-fissler,t151803.html

> Stal złożona w 72% ze stali.
>
> Miałbym wątpliwości.

Hm, ja tam ekspertem nie jestem oczywiście, ale na mój babski rozum, to
właśnie dodatek chromu i niklu nadaje stali nierdzewność.

Oczywiście samo sformułowanie w opisie brzmi dziwacznie, to przyznaję,
bo wnikliwsi mogą pomyśleć, że składniki nie sumują się do 100% stali.
;) Lepiej by zrobili, podając procentowo także żelazo i węgiel.

Ewa

7. Data: 2020-11-05 19:57:35

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-11-05 o 16:46, FEniks pisze:
> [...]
>
> https://www.superwnetrze.pl/brytfanna-stalowa-owalna
-88-l-fissler,t151803.html

> A resztę sobie sam przejrzyj na stronie.

W piekarniku tylko do 200°C. Mój zleceniodawca, będzie kręcił nosem.
Ale dziękuję.

Robert

8. Data: 2020-11-05 20:34:26

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

-88-l-fissler,t151803.html

> W piekarniku tylko do 200°C. Mój zleceniodawca, będzie kręcił nosem.

Do 220. Ale jeśli zleceniodawca chce w tym cegły wypiekać, to nie da rady.

Ewa

9. Data: 2020-11-05 21:55:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Ewa napisała:

> [...]
> bo wnikliwsi mogą pomyśleć, że składniki nie sumują się do 100% stali.
> ;) Lepiej by zrobili, podając procentowo także żelazo i węgiel.

Napisali, że jest 72% stali w stali. Wnikliwsi mogą pomyśleć, że słabo,
bo cukru w cukrze jest więcej.

--
Jarek

10. Data: 2020-11-05 22:50:53

Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-11-05 o 16:52, Michal Jankowski pisze:

> Stal złożona w 72% ze stali.
>
> Miałbym wątpliwości.

Do tego łatwe mieszanie i bezkroplowe przelewanie.
Taki typowy wypełniacz marketingowy.
Kiedyś reklamowali noże ze specjalnej stali
zawierającej węgiel :-).

ogorki duzo solne
maczanie bułki w mleku
Jaka krajalnica do frytek?