Garnki Tefal Ingenio

1. Data: 2006-03-18 17:18:20

Temat: Garnki Tefal Ingenio
Od: "Trillian" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, chciałabym się dowiedzieć, czy garnki Tefal Ingenio są według Was
dobre i warte swojej ceny. Wdzięczna będę za wszelkie uwagi.
Pozdrawiam
Trillian

2. Data: 2006-03-19 10:06:34

Temat: Re: Garnki Tefal Ingenio
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trillian napisał:

> Witam, chciałabym się dowiedzieć, czy garnki
(...)

Nie. Szczegółową odpowiedź masz już na pl.rec.dom .

PWZ

3. Data: 2006-03-20 11:01:49

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trillian" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam, chciałabym się dowiedzieć, czy garnki Tefal Ingenio są według Was
> dobre i warte swojej ceny. Wdzięczna będę za wszelkie uwagi.

Tak. Są dobre i warte swojej ceny i w dodatku wygodnie się je przechowuje.
Używam ich intensywnie od prawie roku i jestem bardzo zadowolona.
Nie zauważyłam też żeby cokolwiek rdzewiało, jak sugeruje to pan który
wprawdzie garnków nie ma, ale coś mu w nich rdzewieje.:>
Myję odpinaną rączkę od garnków nawet kilka razy dziennie, nie wycieram, nie
suszę w jakikolwiek inny sposób - po prostu odkładam wilgotną i nic nie
rdzewieje. Pokrywki tez nie rdzewieją a ich tez nie wycieram po myciu

Garnki te nie nadają się jedynie do gotowania mleka i rzeczy robionych na
mleku - z jakiegoś powodu mleko do nich przywiera i natychmiast się
przypala.

Patelnie Tefala tez mam i one tez nie rdzewieją.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Ciasto na pizze w maszynie do chleba
Sałatka
Nalewka z borówek
Ja jeszcze podrążę temat...