Gdansk gdzie zaparkowac

1. Data: 2001-08-02 08:28:54

Temat: Gdansk gdzie zaparkowac
Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

CZesc,

Byc moze, ze przyjedziemy w piatek 10 do Gdanska, ale ja zupelnie nie znam
Gdanska a bedziemy cala rodzina - gdzie mozna na ten dzien zaparkowac samochod -
(parking strzezony), azebysmy np. mogli podjechac tramwajem lub przejsc pod
golego faceta na piechote.

Inna sprawa, ze moze potrzeba nam noclegu na noc 9/10 oraz 10/11 coby maz z
dziecmi poszlli spac, a ja moge kontynuowac spotkanie ;-)

dzieki za wszelkie sugestie

iza

1. Data: 2001-08-02 08:45:17

Temat: Re: Gdansk gdzie zaparkowac
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@y...com wrote:

> Byc moze, ze przyjedziemy w piatek 10 do Gdanska, ale ja zupelnie nie znam
> Gdanska a bedziemy cala rodzina - gdzie mozna na ten dzien zaparkowac samochod -
> (parking strzezony),

Za CityForum i Holliday Inn - w budynku gdzie miesci się Chrysler i
Era-GSM
Jest to mniej więcej naprzeciwko dworca Gdańsk Główny.
Nie jest to może najbliżej, ale zawsze jest miejsce (moze ze wzgledu na
podobno słone ceny).
Jeśli będziesz jechała od strony Elbląga to możesz spróbować po drugiej
stronie Motławy - w okolicach Novotelu.
Bliżej centrum nic nie znajdziesz - ze względu na jarmark będzie
wszędzie pełno.

Napisz, z której strony będziesz jechać, to popytam znajomych.

sadyl

1. Data: 2001-08-02 08:59:50

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
>
> Inna sprawa, ze moze potrzeba nam noclegu na noc 9/10 oraz 10/11 coby maz
> dziecmi poszlli spac, a ja moge kontynuowac spotkanie ;-)

Parking strzeżony jest też: przed budynkiem Lotu skręcić w prawo za
odwalonym na złoto Bankiem, potem znów w prawo (żeby nie wjechać na Długą),
jechać ta uliczką kawałek (po prawej stronie bedą dupy tych cholernych
banków) i po lewej jest parking.

Wkn
ps. a w ogóle to ciężko zaparkować, bo teraz jarmark i wiele parkingów
nieczynnych, np. na Szerokiej zaparkowanie graniczy z cudem, wszędzie budy!

1. Data: 2001-08-02 11:01:31

Od: <i...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <i...@y...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:4...@n...onet.pl...