Nowa -stara;-)

1. Data: 2001-08-02 06:52:30

Temat: Nowa -stara;-)
Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry:-)

na imie mam Beata, gotowac lubie, a jesc uwielbiam;-), wiec mysle, ze
nadaje sie do grupy? Od dawna czytuje sobie Wasze listy, wdrazam w zycie
przepisy i fajnie mi z tym. Od jakiegos zas czasu nosilam sie z zamiarem
ujawnienia sie na liscie (bo byc niejako podgladaczem to jest takie
sobie), jednak naleze do niesmalych osobnikow (raczej osobnic);-)
dlatego tez tego nie czynilam. Decyzja zapadla wczoraj po tym jak
obejrzalam sobie wasze lica w galerii;-), stwierdzilam, ze nie dosc, ze
dobrze gotujecie to rownie dobrze (czytaj sympatycznie i nie strasznie)
wygladacie, wiec czas sie ujawnic.
Pozdarwam
osmielona Beata;-)

ps. A na wkupne, mam przepsi na najlatwiejsze cisto swiata (moim
zdaniem;-), byc moze znane niktorym, ale... napisze

Ananasowiec
2 budynie smietankowe lub waniliowe
3 galaretki (moga byc 2 ananasowe i 1 pomaranczowa) niekiedy dodaje 3
pomaranczowe;-)
1 kostka margaryny Kasi
biszkopty, lub polowka biszkoptu
1 puszka ananasow

Sok z ananasow + woda, plynu ma byc tyle, ile potrzebna do ugotowania 2
budyni, do goracego budyniu dodac 2 galaretki (sypkie) i kostke Kasi,
ciepla mase wylac do tortownicy wylozonej biszkopcikami lub biszkoptem.
Na przestudzona mase ulozyc ananas z puszki i polac galaretka.
Smacznego;-)

1. Data: 2001-08-02 07:21:00

Temat: Re: Nowa -stara;-)
Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> obejrzalam sobie wasze lica w galerii;-), stwierdzilam, ze nie dosc, ze
> dobrze gotujecie to rownie dobrze (czytaj sympatycznie i nie strasznie)

Witaj Beato !;-))

Czuję się upoważniona do powitania Ciebie, ponieważ moje lico ;-) znajduje
sie w galerii i jak widać Cię nie spłoszyło ;-)

Intrygujące jest to Twoje ciasto - budyń z galaretką i sokiem w jednym...
będziesz nam dostarczać więcej takiej egzotyki?

serdecznie pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-02 07:41:34

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc, czesc, Beatko :o)))))

Bardzo serdecznie Cie witam w naszej kuchni i strasznie sie ciesze ze sie
ujawnilas.

> Decyzja zapadla wczoraj po tym jak
> obejrzalam sobie wasze lica w galerii;-), stwierdzilam, ze nie dosc, ze
> dobrze gotujecie to rownie dobrze (czytaj sympatycznie i nie strasznie)
> wygladacie, wiec czas sie ujawnic.

Alez dziekuje za te "czytaj sympatycznie i nie strasznie", bo tak sie balam
;O)))

Juz sie napalilam na Twojego ananasowca, po powrocie z domu wyprobuje i
napisze.
Mam nadzieje, ze teraz bedziesz juz czesciej sie ujawniala :O)

Pozdrawiam Cie bardzo serdecznie :o)))))))))))

Bozenka z Wilna :o)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

1. Data: 2001-08-02 07:50:48

Od: "Malgosia Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

i dawaj lico do galerii ;-) Moze tez kogos przyciagniesz?

Pozdrawiam wszystkich

MArgola

1. Data: 2001-08-02 08:22:06

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzień dobry Beatko!
kachna wita i chce powiedzić że z tym ananasowcm to mi dziś z nieba sadłaś.
chłopina jęczy o jakies ciasto na zimno a tu prosze! cos nowego. zaraz ide
do sklepu po składniki. a jak sie nie uda.... to pewnie będzie moja wina :)
pisz cz`esto, zasypuj przepisami.
kachna

Użytkownik Malgosia Sularczyk <m...@p...bg.univ.gda.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9kb0tq$prj$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-02 08:23:27

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatko! rozumiem: żadnego mleka do budyni, a te składniki w masie to
zmiksowac???
kachna

Użytkownik kachna <k...@w...ps.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kb2ld$66p$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2001-08-02 09:28:16

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje bardzo za mile przyjecie mnie do Waszego grona, obiecuje, ze po
powrocie z urlopu uaktywnie przepisowo na tyle na ile bede potrafila:-)
Pozdrawiam Beata

1. Data: 2001-08-02 09:31:04

Od: "Beata M." <b...@k...umcs.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

kachna napisał(a):

> Beatko! rozumiem: żadnego mleka do budyni, a te składniki w masie to
> zmiksowac???

Tak, kchano, ani ociupinki mleka masz nie dodawac! Budyn gotujesz na soku z
ananasa, czyli na tym w czym ananas plywal w puszcze;-) i dolewasz tyle wody
ile potrzeba do ugotowania 2 budyni:-), co do miksowania, ja to ciagle mieszalam
i wszystko mi sie ladnie rozpuscilo i wyszla jednolita masa, zycze smacznego, mi
to ciasto bardzo smakuje i bardzo lubie je robic, moze dlatego, ze jest malo
skomplikowane;-)
Beata

1. Data: 2001-08-02 09:38:56

Od: "kachna" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

kochana! już stoi w lodówce, nie moge sie dczekać kiedy je pokroję. pachnie
wyśmienicie a oblizywana łyzka była wspaniała!!!
:)))
kachna

Użytkownik Beata M. <b...@k...umcs.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...umcs.lublin.pl...

1. Data: 2001-08-02 09:42:59

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje bardzo za mile przyjecie mnie do Waszego grona, obiecuje, ze po
> powrocie z urlopu uaktywnie przepisowo na tyle na ile bede potrafila:-)
> Pozdrawiam Beata

trzymamy za słowo :-)))

Basia

placek ze sliwkami