Gdzie jest wiosna?

1. Data: 2005-02-23 13:57:18

Temat: Gdzie jest wiosna?
Od: "Magda " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za 26 dni wiosna...czekam na nią z utęsknieniem...w telewizji co rusz mówią
że w kwietniu czekają nas upały...a co się dzieje za moim oknem? Śnieżyca !!
Kiedy w końcu przyjdzie ocieplenie?

Wszystkich działkowców ze Szczecina (i nie tylko) zapraszam na stronę
internetową Ogrodów XXX-lecia w Szczecinie:
http://www.krzekowo.republika.pl

2. Data: 2005-02-23 17:29:49

Temat: Re: Gdzie jest wiosna?
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-23 14:57, Użytkownik Magda napisał :
> Za 26 dni wiosna...czekam na nią z utęsknieniem...w telewizji co rusz mówią
> że w kwietniu czekają nas upały...a co się dzieje za moim oknem? Śnieżyca !!
> Kiedy w końcu przyjdzie ocieplenie?

A przysłowie mówi:" 10-tego marca słońce ogrzeje starca"
To jeszcze troszeczkę poczekamy. Róża miniarurka zabrana z balkonu przed
ostatnimi mrozami ma piękne pączki kwiatowe ! Zimowana w mieszkaniu
marnieje !Czyli zima jest potrzebna .
pozdrawiam, Barbara

3. Data: 2005-02-23 19:20:32

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Róża miniarurka zabrana z balkonu przed
ostatnimi mrozami ma piękne pączki kwiatowe ! Zimowana w mieszkaniu
marnieje !Czyli zima jest potrzebna .
pozdrawiam, Barbara

TAK, zgadzam się. Moją po tym jaki zrobiliście larum na grupie też
wyniosłam do zimnej piwnicy a ona zamiast zrzucić całkiem liście zaczęła
wypuszczać nowe i nic sobie nie robi z zamarzniętej ziemi w pojemnikowych
różach i funkiach :-)

Serdecznie Miłka

4. Data: 2005-02-23 19:29:50

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 23 Feb 2005 20:20:32 +0100, Miłka napisał(a):

> [...]
> wypuszczać nowe i nic sobie nie robi z zamarzniętej ziemi w pojemnikowych

Było zadołować w ogrodzie i okryć stroiszem.

Pozdrawiam
Marta

5. Data: 2005-02-23 20:07:06

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Było zadołować w ogrodzie i okryć stroiszem.
>
> Pozdrawiam
> Marta

Z inną tak właśnie zrobiłam. Zobaczczę która będzie mocniejsza i silniej
rosła (jaki będzie miała start) W miejscu gdzie jest zadołowałam śnieg ma
ponad 40 cm wysokości. Mam nadzieję że jej nie zaszkodzi gdy będzie ciężał
wiosną ...

Serdecznie Miłka

6. Data: 2005-02-24 12:33:34

Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda " <m...@g...pl> napisał

> [...]
mówią
> że w kwietniu czekają nas upały...a co się dzieje za moim oknem? Śnieżyca

Ja też ze Szczecina i stwierdzam, że nie jest tak źle.
Byłam na działce zabezpieczyć okradzioną altanę i wybite w niej okna i
zobaczyłam, że kwitną:
-wawrzynek wilczełyko
-pierwiosnki
-ranniki
-skalnice mają pączki,
a ciemiernik ma wielkiego pąka kwiatowego (ten pierwszy raz).
Powychodziły tulipany i hiacynty.

Majka

7. Data: 2005-02-24 13:35:09

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Majka wrote:

> [...]
> -ranniki
> -skalnice mają pączki,
> a ciemiernik ma wielkiego pąka kwiatowego (ten pierwszy raz).

To cos w tym roku w Polsce wiosna wczesniej niz tutaj. U mnie na razie
kwitna tylko pojedyncze okazy Taraxacum officinale :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2005-02-24 15:32:18

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To cos w tym roku w Polsce wiosna wczesniej niz tutaj. U mnie na razie
> kwitna tylko pojedyncze okazy Taraxacum officinale :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Oj Michale, jaka wiosna, co wychodzi ?!
W Kielcach ledwo świta gleba spod śniegu, ale raczej jest go 30 cm jeszcze
:-(

Serdecznie Miłka

9. Data: 2005-02-24 19:13:46

Od: "Anna P." <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-(
>
> Serdecznie Miłka

Jak bardzo się cieszę że mam sąsiadkę na grupie
jestem ze Skarżyska pozdrawiam

Ania

10. Data: 2005-02-24 19:20:29

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bardzo się cieszę że mam sąsiadkę na grupie
> jestem ze Skarżyska pozdrawiam
>
> Ania

A mnie też bardzo miło ... tym bardziej że nie ja jedna z Kielc. Obie
mamy pewnego sąsiada ;-)

Serdecznie Miłka

Gliniane doniczki
co robie źle - złotolin japoński