co robie źle - złotolin japoński

1. Data: 2005-02-22 21:41:30

Temat: co robie źle - złotolin japoński
Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i prosze o rade
Od 5 lat mam złotolin - dużo gałęzi, mało kwiatów i odrosty korzeniowe wszędzie
naokoło...
Zimą przemarzają górne części gałęzi potem odbija ale kwitnąć nie chce (o ile
wiem powinien na 2 letnich) więc go nie przycinam - moze to mój błąd?
Rośnie w słońcu(pd-zach) w żyznej ziemi o pH neutralnym.
Aha kwitnąć potrafi w lipcu ma 3-5 żółtych kwiatków.
Jeśli ktoś wie co robić w tej sytuacji z chęcią się zastosuje.

pozdrawiam
Sylwia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-02-22 22:38:36

Temat: Re: co robie źle - złotolin japoński
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-22 22:41, Użytkownik Sylwia S napisał :
> [...]
> Aha kwitnąć potrafi w lipcu ma 3-5 żółtych kwiatków.
> Jeśli ktoś wie co robić w tej sytuacji z chęcią się zastosuje.

Cytat z książki: "co 2-3 lata wszystkie starsze pędy usuwać u nasady.
Krzew zbyt obficie nawożony rozrasta się silnie ale słabo
kwitnie.Stanowisko sóneczne do cienistego, gleby wilgotne , średnio
zasobne , kwaśne do słabo zasadowych.
Zdaje się za mocno nawozisz.
pozdrawiam, Barbara

3. Data: 2005-02-23 10:35:03

Od: "Sylwia S" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Barbara wrote :
> [...]
>Krzew zbyt obficie nawożony rozrasta się silnie ale słabo
>kwitnie.Stanowisko sóneczne do cienistego, gleby wilgotne , średnio

dziękuje za info - teraz wiem co zmienic:)))

rozmnażanie forsycji
pigwowiec- mozna jeszcze z pestek?
Mieta nana
Umieszczanie zdjęć roślin w sieci