Gdzie kupić oliwke w doniczce?

11. Data: 2005-04-21 07:53:20

Temat: Re: Gdzie kupić oliwke w doniczce?
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

JerzyN" <"N0, 007, SPAM wrote:
> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl>
> [...]
>
> Ciekaw jestem co byś [wybrał] polubił gdybyś [próbował] pił z
> zamkniętymi oczami.
> ;-)))
odpowiedz jest bardzo prosta
w winie cenie najczesciej nie procenty i to jak kopie
ale jego smak i aromat
w ktorym min czuc zapach wygrzanej sloncem winnicy w sloneczny dzien
:))))))
napisalem najczesciej
bo czasami jednak wazniejsze sa te procenty
naprzyklad przy robieniu grzanca z ogniska
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

12. Data: 2005-04-21 08:13:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ale mam następne pytanie: czy zna ktoś
> jakieś portale na których znalazłbym opis pielęgnacji takiego drzewka?
> Albo samemu choć w kilku słowach to opisać? Bo póki co znajduję przez
> google jedynie jakies krótkie wzmianki, w dodatku dokładnie sprzeczne
> ze sobą (choćby kwestia przydatności drzewka do hodowli w domu i jego
> przycinania).

Jeśli poczekasz do wieczora, to skopiuję Pieniążka, on pisał o uprawie
egzotycznych w domu.

Pozdrawiam, Basia.

13. Data: 2005-04-21 08:33:31

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli poczekasz do wieczora, to skopiuję Pieniążka, on pisał o
> uprawie
> egzotycznych w domu.

Bomba! Pewnie, że poczekam :-))))

J.