Gdzie mozna kupic styropian?

1. Data: 2006-11-02 14:46:52

Temat: Gdzie mozna kupic styropian?
Od: dudek <m...@m...ma> szukaj wiadomości tego autora

Termo-D lub lub inny na podloge i sciane zapewniajacy izolacje
akustyczna. Chodzi mi o region Poznania lub okolice. Dziekuje pozdrawiam.

2. Data: 2006-11-02 18:19:10

Temat: Re: Gdzie mozna kupic styropian?
Od: "artek" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W obozie solidarnościowym zbliżonym do Wałęsy na północy Polski. Duże
pokłady !

3. Data: 2006-11-02 18:54:08

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

artek <r...@i...pl> wrote:
> W obozie solidarnościowym zbliżonym do Wałęsy na północy
> Polski. Duże
> pokłady !
>

> Użytkownik "dudek" <m...@m...ma> napisał w wiadomości

Spytaj się tam przy okazji o jakiś poradnik jak prawidłowo pisać
na grupy dyskusyjne, kup i zapoznaj się...

J.

4. Data: 2006-11-03 06:43:42

Od: "man" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Termo-D lub lub inny na podloge i sciane zapewniajacy izolacje akustyczna.
> Chodzi mi o region Poznania lub okolice.
Tytaj zadzwoń może Ci pomogą: 501 794 070

Wentylacja grawitacyjna - odwrocony ciag, grzyb, wilgoc
Zapytanie o kuchenkę mikrofalową (Medion?)- ratunku! ;-)
[CROSSPOST] poddasze - zabezpieczenie (świetlików) przed włamaniem
szafy INDECO - prosze o opinie
Job in Crete - Greece