Zapytanie o kuchenkę mikrofalową (Medion?)- ratunku! ;-)

1. Data: 2006-11-02 11:39:08

Temat: Zapytanie o kuchenkę mikrofalową (Medion?)- ratunku! ;-)
Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pizza i gyros wychodzą nam juz uszami. W związku z tym
wymyśliliśmy w firmie, iż kupimy sobie kuchenkę mikrofalową,
jako wybór mniejszego zła. ;-)

Nikt z nas nie ma tego w domu, więc totalnie sie na tym nie znamy.

Ma być używana do podgrzewania krokietów, itp gramażerki, mrożonek
(Horteks Mieszkanka Meksykańska, itp) i innego żarcia, może nawet czasami
mrożonej pizzy. Nieźle by było, jakby grzanki (chleb + coś + ser)
nie miały konsystencji gumy do żucia.

W związku z powyższym padło na model z grillem, ale jakiś tani.

Padło na cos takiego:
http://allegro.pl/item138294655_okazja_najnowszy_mod
el_mikrofali_inox_pizza.html

Pytanie do grupowiczów - czy macie jakieś uwagi dotyczące
przykładowo skandalicznej jakości, wysokiej awaryjności, etc?
Zdaję sobie sprawę, iż to nie Whirlpool, ale też zdecydowanie inna cena.
Miał ktoś z Was Mediona? Daje radę? ;-)

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
Kruk krukowi oka nie wykole, winda windzie liny nie odgryzie...

2. Data: 2006-11-02 11:59:40

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "-ZED-" <w...@t...polbox.com> napisał w wiadomości

> [...]
> przykładowo skandalicznej jakości, wysokiej awaryjności, etc?
> Zdaję sobie sprawę, iż to nie Whirlpool, ale też zdecydowanie inna

O ile pamiętam tą mikrofalkę z jakichs przypadkowych oględzin w
sklepie, ona ma klasyczne niekwarcowe grzałki grilla, kwarcowe są
naprawdę o wiele lepsze.

Tu cenę zdaje sie ten Inox podbija, bo za 300zł prostą mikrofalkę z
grillem bez najmniejszego problemu w każdym hipermarkecie kupisz i to
firm bardziej znanych niż Medion.

J.

3. Data: 2006-11-02 12:12:01

Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:eicmjd$93g$1@daniel-

> Tu cenę zdaje sie ten Inox podbija, bo za 300zł prostą mikrofalkę z grillem bez
najmniejszego problemu w każdym hipermarkecie
> kupisz i to firm bardziej znanych niż Medion.

Wolałbym białą, ale nie ma. Nie wiem dlaczego. ;-)
Zapytam o ten kwarc.
Ale - nie słyszałeś uwag odnośnie jakości tego Mediona?

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
"Zgodnie z moimi zapowiedziami ECB podniosl stopy o pol punktu wiecej

4. Data: 2006-11-02 12:26:56

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wolałbym białą, ale nie ma. Nie wiem dlaczego. ;-)

Oj niemożebyć, po hipermarketach białych zawsze najwięcej stało i
szczerze mówiąc nie wierzę, żeby znikły. Na allegro też, prosze
bardzo:
Całkiem fajny Panasłonik:
http://www.allegro.pl/item138280725.html

"renomowana firma elec tric", ale za to za grosze:
http://www.allegro.pl/item138839698.html

Do tego jeszcze Zanussi (niestety grill również niekwarcowy), Daewoo,
nasz Polar i sporo wynalazków.

> Ale - nie słyszałeś uwag odnośnie jakości tego Mediona?

Nie, znam go tylko z oględzin chyba w Electroworldzie. Niby to
niemiecka firma, ale mam poważne obawy, że to coś takiego, jak Elta,
która też jest niby niemiecką firmą, ale ich oferta to po prostu
tajwański kupowany na kilo badziew, sprzedawany potem pod ich "marką".
Niemniej to tylko moje obawy, niczym tak naprawdę niepoparte -
pamiętaj o tym.

J.

5. Data: 2006-11-02 12:34:39

Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

> Całkiem fajny Panasłonik:
> http://www.allegro.pl/item138280725.html

O - a to nowość akurat, bo wczoraj jej tam chyba nie było. ;-)
Jak ma talerz, to biorę.

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
Liberalizm obyczajowy pożera dorobek kapitalizmu. Zaszalejesz na imprezie -

6. Data: 2006-11-02 12:43:24

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O - a to nowość akurat, bo wczoraj jej tam chyba nie było. ;-)
> Jak ma talerz, to biorę.

Talerz, talerz... a są mikrofalki bez talerza? Czy chodzi ci o Crisp?
Crispa jeśli wierzyć opisowi producenta
(http://www.panasonic.pl/oferta.php?prod=1498) nie ma, ale w pracy
raczej wątpię, żeby się wam przydał.

J.

7. Data: 2006-11-02 12:45:24

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Talerz, talerz... a są mikrofalki bez talerza?

Ups, teraz dopiero doczytałem, że to jakiś powystawowy egzemplarz i na
zdjęciu talerza nie widać, sorki.

J.

8. Data: 2006-11-02 12:46:33

Od: "-ZED-" <w...@t...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

"Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> (http://www.panasonic.pl/oferta.php?prod=1498) nie ma, ale w pracy raczej wątpię,
żeby się wam przydał.

Nie - na fotce nie ma takiego talerza, który zawsze widziałem
w mikrofalówkach. Jesli jest, to biorę.

--
Pozdrawiam, -ZED-. <GG# 10684 >
"1 in 50 people have an IQ in the top 2%"

[CROSSPOST] poddasze - zabezpieczenie (świetlików) przed włamaniem
szafy INDECO - prosze o opinie
Job in Crete - Greece
Jak ekonomicznie ogrzewać mieszkanie piecem dwufunkcyjnym?
suszarka do włosów do zamontowania na ścianie