suszarka do włosów do zamontowania na ścianie

1. Data: 2006-11-01 11:23:34

Temat: suszarka do włosów do zamontowania na ścianie
Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest coś takiego w ogóle? Szukam suszarki, którą można zamontować na
ścianie tak, aby podczas suszenia nie trzeba było trzymać jej w ręce.
Potrzebuję podczas modelowania włosów dwóch wolnych rąk :)
Pozdrawiam
Teli.

2. Data: 2006-11-01 21:44:08

Temat: Re: suszarka do włosów do zamontowania na ścianie
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Księżniczka Telimena napisał(a):
> Czy jest coś takiego w ogóle? Szukam suszarki, którą można zamontować na
> ścianie tak, aby podczas suszenia nie trzeba było trzymać jej w ręce.
> Potrzebuję podczas modelowania włosów dwóch wolnych rąk :)

suszarki do rąk maja czesto ruchoma "glowke" - mozna je ustawic do
dmuchania na wprost, na glowe

Sierp

PS. Jak robisz cross-post, to ustawiaj FUTa

3. Data: 2006-11-02 12:28:38

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...net> napisał w wiadomości

> suszarki do rąk maja czesto ruchoma "glowke" - mozna je ustawic do
> dmuchania na wprost, na glowe

O! To jest myśl.
Dzięki.
Teli.

4. Data: 2006-11-02 20:09:33

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 01 Nov 2006 12:23:34 +0100, Księżniczka Telimena sącząc
kawkę, wyklepał(a)::

> [...]
> ścianie tak, aby podczas suszenia nie trzeba było trzymać jej w ręce.
> Potrzebuję podczas modelowania włosów dwóch wolnych rąk :)

Takiej suszarki pewnie nie ma (a szkoda, bo pomysł przedni :), ale
zręczny domownik (niekoniecznie płci męskiej) mógłby zainstalować na
ścianie taki uchwyt-kółko. Wkładasz w do suszarę i wio. Nabycie
kakowego wihajstra nie powinno stanowić problemu. Sklepy
śrubkowo-elektryczno-gospodarkodomowe powinny mieć coś takiego.
Dlaczego myślę, że coś takiego jest? No bo ja miałam takie cusie na
doniczki. W najgorszym wypadku sprawna złota rączka powinna coś takiego
wymodzić.

Krusz.

--
Kruszyna
ręcznie robione co nieco - http://manufakturka.pl

5. Data: 2006-11-02 20:20:51

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Dnia Wed, 01 Nov 2006 12:23:34 +0100, Księżniczka Telimena sącząc
> kawkę, wyklepał(a)::

> Takiej suszarki pewnie nie ma (a szkoda, bo pomysł przedni :), ale

No chyba, ze zakupic taka jakie maja na basenach :), czy w niektorych
hotelach. Ale one duzo miejsca zajmuja.

--
pozdr,
ewka

6. Data: 2006-11-03 08:54:03

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]W najgorszym wypadku sprawna złota rączka powinna
> coś takiego wymodzić.

Myślę, że kombinacja odpowiedniej suszarki i odpowiedniego kubka dozębnego
systemu szklanka w uchwycie powinna dać radę :) W ostateczności można
spróbować się zaopatrzyć w sklepie z artykułami dla fryzjerów.

Pozdrawiam
H. (czy to Twojej teściowej zawdzięczam ciastka piwne? Jeśli tak, to proszę,
uściskaj ją ode mnie :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

7. Data: 2006-11-03 13:12:11

Od: marg <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):

> [...]
> dozębnego systemu szklanka w uchwycie powinna dać radę :) W
> ostateczności można spróbować się zaopatrzyć w sklepie z artykułami dla

Prawie w każdym zakładzie fryzjerskim jest takie kółko, tyle, że ono
wymaga suszarki z długą "lufą" ;)

> H. (czy to Twojej teściowej zawdzięczam ciastka piwne? Jeśli tak, to
> proszę, uściskaj ją ode mnie :)

Ode mnie też ;)

Marg lubiąca koty, ciastka piwne i szydełkowanie.I o ile koty i ciastka
oraz ciastka i szydełko się nie wykluczają, a tyle zestawienie koty i
szydełko jest problematyczne ;)

--
>**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
Aksjomat Cole'a >**<

8. Data: 2006-11-03 15:42:30

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

>W najgorszym wypadku sprawna złota rączka powinna coś takiego
> wymodzić.

a o takie cuś to najtrudniej :(
Pozdrawiam
Teli.

9. Data: 2006-11-03 15:43:27

Od: "Księżniczka Telimena" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> No chyba, ze zakupic taka jakie maja na basenach :), czy w niektorych
> hotelach. Ale one duzo miejsca zajmuja.

ja nie widziałam takich na żadnych basenach i w hotelach...
Suszą zamontowane do uchwytu???
Teli.

10. Data: 2006-11-03 17:27:49

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> Myślę, że kombinacja odpowiedniej suszarki i odpowiedniego kubka dozębnego
> systemu szklanka w uchwycie powinna dać radę :)
A nie lepiej spróbować zamontować suszarkę na stelażu od prysznica
- takim z regulacją wysokości z uchwytem? najprostszy sposób -
przykleić rączkę suszarki do uchwytu słuchawki przysznicowej za
pomoca super kleju, co DISTAL się nazywa i jest moją podporą od lat,
bo klei wszystko ze wszystkim i nie ma mowy, żeby się urwało :-)))
Trzeba tylko miec do tego osobną suszarkę i osobny stelaż w wygodnym
miejscu.
Inna opcja: zrobić to samo z giętkim uchwytem od lampki biurkowej -
takim przykręcanym do pulpitu. na drugim końcu suszarka i wio!
Zaleta: można przykręcić np. do półki, blatu w łazience lub
niekoniecznie w łazience.

jaki okap kupic?
Wyłącznik światła sterowany pilotem ale bez ściemniacza ? Ponownie
Bojler dwupłaszczowy CWU i pytanko
okap a srednica wylotu
Spuszczanie wody z grzejników zima