Re: Zapytanie o kuchenkę mikrofalową (Medion?)- ratunku! ;-)

From: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zapytanie o kuchenkę mikrofalową (Medion?)- ratunku! ;-)
Date: Thu, 2 Nov 2006 13:26:56 +0100

Użytkownik "-ZED-" <w...@t...polbox.com> napisał w wiadomości
news:eicqr2.3vg.1@zed.zukih.org...

> Wolałbym białą, ale nie ma. Nie wiem dlaczego. ;-)

Oj niemożebyć, po hipermarketach białych zawsze najwięcej stało i
szczerze mówiąc nie wierzę, żeby znikły. Na allegro też, prosze
bardzo:
Całkiem fajny Panasłonik:
http://www.allegro.pl/item138280725.html

"renomowana firma elec tric", ale za to za grosze:
http://www.allegro.pl/item138839698.html

Do tego jeszcze Zanussi (niestety grill również niekwarcowy), Daewoo,
nasz Polar i sporo wynalazków.

> Ale - nie słyszałeś uwag odnośnie jakości tego Mediona?

Nie, znam go tylko z oględzin chyba w Electroworldzie. Niby to
niemiecka firma, ale mam poważne obawy, że to coś takiego, jak Elta,
która też jest niby niemiecką firmą, ale ich oferta to po prostu
tajwański kupowany na kilo badziew, sprzedawany potem pod ich "marką".
Niemniej to tylko moje obawy, niczym tak naprawdę niepoparte -
pamiętaj o tym.

J.