wilgoc

1. Data: 2006-11-02 20:00:43

Temat: wilgoc
Od: "jarojk" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam .. hmm jak mam za malo wilgoci w mieszkaniu to sie wiesza takie
specjalne nawilzacze, albo w ogole sa urzadzonka ktore nawilzaja
mieszkania - a czy ( oprocz wentylacji) sa jakies urzadzenie ze tak powiem
"odwilzajace" mieszkania ?? - zeby w jakis sposob "zbieraly" wilgoc z
pokoju.. kuchni.....???

2. Data: 2006-11-04 15:28:22

Temat: Re: wilgoc
Od: "Greg" <n...@k...tylko.grupa> szukaj wiadomości tego autora

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=poch%C5%82aniacz
+wilgoci&lr=

3. Data: 2006-11-04 17:17:32

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

jarojk napisał(a):
> [...]
> mieszkania - a czy ( oprocz wentylacji) sa jakies urzadzenie ze tak powiem
> "odwilzajace" mieszkania ?? - zeby w jakis sposob "zbieraly" wilgoc z
Tak, mam takie urządzenie od kilku lat i sprawdza się doskonale w
pomieszczeniu, gdzie okresowo jes podwyższona wilgotność. Jest to
osuszacz powietrza i pod taka nazwą szukaj tych urządzeń. Działa
tak, że wychwytuje parę wodną i skrapla ją, zbierając powstałą
wodę w wiaderku wewnatrz obudowy. Gdy wiaderko się napełni,
urządzenie wyłacza się samo, aby nie zalać podłogi. Wiaderko
trzeba oczywiście opróżniać.
Kupilismy osuszacz swego czasu w Makro. Powinny być też w sklepach
typu OBI, Castorama, Praktiker, a jak nie, to szukaj wysyłkowo w
internecie wpisując w Google jednocześnie "osuszacz powietrza" and
zł - wtedy wyświetlą się oferty sklepów i aukcje.

Gdzie mozna kupic styropian?
Wentylacja grawitacyjna - odwrocony ciag, grzyb, wilgoc
Zapytanie o kuchenkę mikrofalową (Medion?)- ratunku! ;-)
[CROSSPOST] poddasze - zabezpieczenie (świetlików) przed włamaniem
szafy INDECO - prosze o opinie