Gdzie niedrogo kupic farbe do scian w Szczecinie?

1. Data: 2002-08-13 21:49:22

Temat: Gdzie niedrogo kupic farbe do scian w Szczecinie?
Od: "Hania" <n...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym kupic farbe do scian. Najprawdopodobniej bedzie to farba Duluxa,
Dekorala lub Jedynka.
Gdzie moge niezbyt drogo kupic te farby w Szczecinie?
Gdzie wogole moge znalezc duzy wybor kolorowych farb w Szczecinie?
Czy jest w Szczecinie mieszalnia farb?
Pozdrawiam Hania

1. Data: 2002-08-13 22:40:40

Od: "wcale_nie" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdzie moge niezbyt drogo kupic te farby w Szczecinie?
> Gdzie wogole moge znalezc duzy wybor kolorowych farb w Szczecinie?

Na Krolowej Jadwigi - bodajze

pzodr
w_n

1. Data: 2002-08-14 06:01:00

Od: "Ulka" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jest w Szczecinie mieszalnia farb?

castorama, węglobud, na ul. E. Plater - tanio.

Pozdrawiam
Ulka

1. Data: 2002-08-14 06:34:13

Od: Joanna Czaplinska <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka wrote:

> castorama, węglobud, na ul. E. Plater - tanio.

I maja mieszalnie na miejscu.

Joanna

1. Data: 2002-08-14 07:27:30

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Gdzie moge niezbyt drogo kupic te farby w Szczecinie?
> Gdzie wogole moge znalezc duzy wybor kolorowych farb w Szczecinie?

Castorama.
Wszystko wymieszają na miejscu. Wybór farb powiedzmy do przyjęcia. Ostatnio
jak byłam nie mieli niestety próbek Duluxa.
Jak znajdziesz gdzieś tańszą farbę niż w Castoramie - zwrócą ci różnicę.

Asmira

1. Data: 2002-08-14 07:49:15

Od: "Anna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <n...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
> Chcialabym kupic farbe do scian. Najprawdopodobniej bedzie to farba
Duluxa,
> Dekorala lub Jedynka.
> Gdzie moge niezbyt drogo kupic te farby w Szczecinie?

Nomi - koło Reala
Pzdr
Ania

1. Data: 2002-08-14 17:17:02

Od: "Hania" <n...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na Krolowej Jadwigi - bodajze

Nie kojarze. Gdzie tam jest sklep z farbami?
Pozdrawiam Hania

Jakie panele podlogowe kupic?
Jaki piec gazowy ???
Kenwood