Jaki piec gazowy ???

1. Data: 2002-08-13 18:48:38

Temat: Jaki piec gazowy ???
Od: "Gregory 2" <g...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam do ogrzania nowowybudowany, ocieplony parterowy bez piwnic dom (100m2).
Wewnątrz wykonana jest już instalacja CO oraz zainstalowany piec węglowy.
Ponieważ ostatnio podłączyłem gaz ziemny, chciałbym w instalacje wpiąć
dodatkowo jakiś w miarę tani jednofunkcyjny kocioł gazowy , co polecacie
?????

--
Gregory2
mail to : g...@2...pl

1. Data: 2002-08-13 21:42:55

Temat: Re: Jaki piec gazowy ???
Od: "Jogibabu" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Junkersa, swojego modelu Ci nie podam, bo ma juz 2 lata, ale piec jak
podkrecisz chociaz minimalnie, zrobi Ci Afryke w domu :)))

Jogi

1. Data: 2002-08-14 10:49:45

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ponieważ ostatnio podłączyłem gaz ziemny, chciałbym w instalacje wpiąć
> dodatkowo jakiś w miarę tani jednofunkcyjny kocioł gazowy , co polecacie

Ja mam w mieszkaniu (74 m2) Buderusa LOGAMAX U124 z malym zasobnikiem wody
..spisuje sie super .

pozdrawiam - Beata

1. Data: 2002-08-28 12:49:34

Od: "fireman" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli chodzi tylko o CO bez CW to z firmowych najtaniej wyjdzie
włoski IMERGAZ ja sam kupiłem i wyszedł z upustami/warto się potargować/ ok.
1800 zł
nara

Kenwood
lodowka Siemens