Jakie panele podlogowe kupic?

1. Data: 2002-08-13 21:44:21

Temat: Jakie panele podlogowe kupic?
Od: "Hania" <n...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie mi polecic jakies panele podlogowe? Jaka firme wybrac?
Ogladalam panele Classena i Pergo. Pergo ma kosmicznie drogir ceny.
Mam psa (i bede miec drugiego). Bedzie szorowal pazurkami panele.
Jaka twardosc paneli powinnam wybrac?
A co ze skrzypieniem? Slyszalam, ze niektore panele maja cos pod spodem,
zeby nie skrzypialy. Co to takiego jest?
Z gory dziekuje za wszelkie porady.

Z pozdrowieniami Hania

1. Data: 2002-08-14 06:19:09

Temat: Re: Jakie panele podlogowe kupic?
Od: "dk" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj tutaj: http://members.chello.pl/alpi/panele

W moim mieszkaniu, na korytarzu i w pokoju, w którym żona prowadzi małe
biuro mam zamiar położyć classen Presto. Na te właśnie zdecydowałem się po
odwiedzeniu kilku sklepów i rozmowach ze znajomymi. Mam nadzieję, że się
sprawdzą.

Pozdr
DK

1. Data: 2002-08-14 11:42:00

Temat: Odp: Jakie panele podlogowe kupic?
Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania" <n...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

> A co ze skrzypieniem? Slyszalam, ze niektore panele maja cos pod spodem,
> zeby nie skrzypialy. Co to takiego jest?

To nie zalezy od paneli. Po prostu nie kladz ich na gabce tylko na "zielonej
plycie" i tyle.

J.

1. Data: 2002-08-16 06:37:57

Od: "Marek" <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hania" <n...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości

jest to przyklejona od spodu mata (coś miekiego jakby gumowego i
elastycznego) ale chodzi raczej o stukanie podczas chodzenia a nie
skrzypienie

marek

1. Data: 2002-08-17 08:33:51

Od: "Lukas" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A co ze skrzypieniem? Slyszalam, ze niektore panele maja cos pod spodem,
> zeby nie skrzypialy. Co to takiego jest?

Ja mam panele firmy Maister, klasa AC3, mam psa (dużego) i na razie jest
dobrze.
Co do wyboru paneli nie kupowałbym zadnych promocyjnych okazji zwłaszcza w
supermarketach.
Panele dobraej firmy nie krzywią sie, dochodzą idealnie, nie skrzypią. Tak
wię madry zakup i przestrzeganie zasad układanie efekt murowany :)

Moje kosztowały 33zł/m2. Jest to deska sosnowa i dębowa (moim zdaniem
ładniej wygłąda niz klepka) z takim "bajerem" że nie są one gładkie tylko
mają taka porowatą powierzchnię jakby naturalne drewno. Efekt kapitalny :)

Pzdr.

1. Data: 2002-08-17 10:51:02

Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ze skrzypieniem? Slyszalam, ze niektore panele maja cos pod spodem,
> zeby nie skrzypialy. Co to takiego jest?
> Z gory dziekuje za wszelkie porady.
>
> Z pozdrowieniami Hania
Z tym skrzypieniem to jest coś dziwnego bo i sprzedawca ostatnio też coś mi
mówił ale to ignorowałem bo wcześnie kładłem sam w dwóch pokojach i nie ma
żadnych dźwięków poza pukaniem obcasów. I te ostatnie też położyłem tak jak
wszystkie na piance 2-3 mm i jest cisza może coś źle robię ? ;-)
Pierwszy pokój zrobiłem 5 lat temu i dopiero teraz widać pierwsze efekty
zużycia ale jeszcze 3-5 wytrzymają a mam już drugiego psa i raczej nie jest
to jego wina.

1. Data: 2002-08-19 08:18:08

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> napisał w wiadomości
> i nie ma
> żadnych dźwięków poza pukaniem obcasów.
> I te ostatnie też położyłem tak jak
> wszystkie na piance 2-3 mm i jest cisza może coś źle robię ? ;-)

To jak bedziesz kladl kolejne - poloz je na zielonej plycie i porownaj wtedy
owo "pukanie obcasow" na jednych i drugich - zobaczysz roznice.

J.

1. Data: 2002-08-21 16:41:50

Od: "Henry\(k\)" <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozecie mi polecic jakies panele podlogowe? Jaka firme wybrac?
> Ogladalam panele Classena i Pergo. Pergo ma kosmicznie drogir ceny.

Kładłem z wujkiem Classeny. Wprost piknie się układały (pierwszy raz to
robiłem). Z jakimiś tanimi za to był problem: krzywe, jedne w jedną drugie w
drugą (trzeba było komletować najpierw), frezy za płytkie, szpary się
porobiły a brzegi odpryskiwały. Nie ma co oszczędzać.

--
Henry(k)

Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.
Z adresu email usuń "8"

1. Data: 2002-08-22 11:16:58

Od: "Andrzej" <i...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jak bedziesz kladl kolejne - poloz je na zielonej plycie i porownaj
wtedy
> owo "pukanie obcasow" na jednych i drugich - zobaczysz roznice.
>
> J.
Czepiasz się. Wiadomo że jest to płyta do wyciszenia ale padło pytanie o
skrzypienie i podejrzewam że jest to wina jakiegoś sposobu położenia czy
klejenia paneli, a może i samych paneli pracujących i wtedy niewiele to
pomoże. Pytanie było jakie panele i co ze skrzypieniem a zdecydowana
większość kładzie na piance i u niektórych skrzypi a u innych nie .

Jaki piec gazowy ???
Kenwood
lodowka Siemens
ile kosztuje wyburzanie ścian?