Re: Jakie panele podlogowe kupic?

From: "Lukas" <a...@b...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Jakie panele podlogowe kupic?
Date: Sat, 17 Aug 2002 10:33:51 +0200

> Czy mozecie mi polecic jakies panele podlogowe? Jaka firme wybrac?
> Ogladalam panele Classena i Pergo. Pergo ma kosmicznie drogir ceny.
> Mam psa (i bede miec drugiego). Bedzie szorowal pazurkami panele.
> Jaka twardosc paneli powinnam wybrac?
> A co ze skrzypieniem? Slyszalam, ze niektore panele maja cos pod spodem,
> zeby nie skrzypialy. Co to takiego jest?

Ja mam panele firmy Maister, klasa AC3, mam psa (dużego) i na razie jest
dobrze.
Co do wyboru paneli nie kupowałbym zadnych promocyjnych okazji zwłaszcza w
supermarketach.
Panele dobraej firmy nie krzywią sie, dochodzą idealnie, nie skrzypią. Tak
wię madry zakup i przestrzeganie zasad układanie efekt murowany :)

Moje kosztowały 33zł/m2. Jest to deska sosnowa i dębowa (moim zdaniem
ładniej wygłąda niz klepka) z takim "bajerem" że nie są one gładkie tylko
mają taka porowatą powierzchnię jakby naturalne drewno. Efekt kapitalny :)

Pzdr.