Gdzie przechowywac

1. Data: 2000-02-17 18:06:12

Temat: Gdzie przechowywac
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Ciagle slysze odmienne zdania na temat tego, jak zimowac cebule. Jedni,
ze w zimnym i ciemnym, inni ze w zimnym i jasnym, innii ze... To jak?
Mam wystawic do swiatla (o zimnym nie ma co w mieszkaniu marzyc, chyba
ze w przeciagu na parapecie). Bo wiele cebul sie juz wypuszcza i nie
wiem, czy to nie za wczesnie i czy to im nie zaszkodzi, ze one juz.

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-02-17 23:02:29

Temat: Re: Gdzie przechowywac
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem za chłodnym i dość ciemnym, ale przewiewnym.

Wpłyń na swojego mężczyznę, żeby zakręcił się za jakimś domkiem z kawałkiem
ziemi :-). Trudno być ogrodnikiem w bloku:-(

--
Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-02-18 08:22:38

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

ja zimuje w lodowce.
Dorota

Gamon' wrote:

> [...]
> ze w przeciagu na parapecie). Bo wiele cebul sie juz wypuszcza i nie
> wiem, czy to nie za wczesnie i czy to im nie zaszkodzi, ze one juz.

Robisz TO, myslisz o TYM, a czy potrafisz rozmawiac kulturalnie ?
http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-soc-seks-moderowa
na/

1. Data: 2000-02-19 16:10:23

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Nowicka wrote:

> ja zimuje w lodowce.
> Dorota

Jak Ty zimujesz w lodowce, to gdzie zimuja Twoje rosliny?

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-02-19 16:10:49

Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski wrote:

> Wpłyń na swojego mężczyznę, żeby zakręcił się za jakimś domkiem

Hahahahhaha...

1. Data: 2000-02-22 18:21:58

Temat: Odp: Gdzie przechowywac
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie zajrzalem do moich cebulek w doniczkach wykopanych dwa tygodnie
temu. Tulipany, szafirki maja juz paki, a bialy krokus juz kwitnie.
Eksperymentalna Konwali Majowa na oknie ma juz duze liscie, ciekawy jestem
czy zakwitnie!?

Staszek

1. Data: 2000-02-22 18:22:12

Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy myslisz o przechowywaniu cebul, których nie wkopalas na jesieni do ziemi
czy moze o tych do pedzenia w doniczkach. Jesli chodzi o cebule niewkopane
to chyba najlepsza jest sucha lodówka, w której nikt jeszcze nie zimuje :-).
Jesli myslisz o cebulkach w doniczce to ja jestem za wkopaniem do ziemi (np.
grzadka). Zaleznie od roslin wykopywac je od stycznia do maja. Jezeli
wykopiesz je w czasie zimy to nalezy je powoli przyzwyczajac do temperatury
pokojowej. Niech wykielkuja w temperaturze ok. 10 st. Gdy juz kwitna-
literatura podaje-, ze nalezy na noc przenosic je do pomieszczenia o
temperaturze nizszej o ok. 7 st.

Powodzenia
Staszek

Ps. To sa tylko moje propozycje. Nie mam kilkunastoletniego doswiadczenia,
ale...

1. Data: 2000-02-23 09:50:23

Temat: Re: Odp: Gdzie przechowywac
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Staszek Nowak wrote:

> (...) to chyba najlepsza jest sucha lodówka, w której nikt jeszcze nie zimuje
> :-).

Lodowka sucha?

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-02-26 23:39:46

Temat: Odp: Odp: Gdzie przechowywac
Od: "Staszek Nowak" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lodowka sucha?

Czyli taka, w której nic nie kapie, zwlaszcza na cebulki. Moja jest taka
tylko czasami dlatego cebule trzymam w niej tam gdzie powinne byc jajka.
Kiedys o bardzo wczesnej porze chcialem rozbic hiacynta na jajecznice :)

Staszek

1. Data: 2000-02-28 08:03:42

Temat: Re: Odp: Odp: Gdzie przechowywac
Od: Gamon' <r...@r...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze bylbys mile zaskoczony :)

Staszek Nowak wrote:

> (...)
> Kiedys o bardzo wczesnej porze chcialem rozbic hiacynta na jajecznice :)

Przendziory atakuja!!!!!!!!!
jak chodowac cytryne?
Sadzenie begonii
rozmnażanie azalii