jak chodowac cytryne?

1. Data: 2000-02-17 15:24:52

Temat: jak chodowac cytryne?
Od: Jaymz <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
wlasnie zasialem sobie pestke z cytryny. wyrosla mi niewielka lodyga ok.
8cm. te 8cm roslo przez ok. tydzien, i tyle, stop. od ponad tygodnia nic
sie nie zmienilo, moja cytrynka ma dalej te 8cm, nie rosnie, nie
wiednie, nie usycha. podlewalem ja codziennie, ale teraz przestalem, bo
to moze od nadmiaru wody. czy ktos mi moze udzielic paru dobrych rad nt.
cytryn? z gory dziekuje.
--
Jaymz

+-----------------------------------------------+
http://metallica.zone.pl
ICQ UIN: 13840841
+-----------------------------------------------+

1. Data: 2000-02-17 17:06:09

Temat: Odp: jak chodowac cytryne?
Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam i pozdrawiam
Proponuję nieśmiało cytrynę dr Pieniążka , niegdyś można było kupić w
kwiaciarniach . Atutem nie do pobicia było to , że roślina ta często kwitła
i owocowała . Co za upojny zapach kwiatów , które można było dorzucić do
zaparzonej herbaty (jeśli ktoś lubi ) . Pochwalę się że kiedyś urosła mi
cytryna , której owoc ważył ponad 700g.
Natomiast wysiana z nasiona do wydania owoców potrzebuje ponad jeśli się nie
mylę ponad 10 lat. Cytryna tak już ma że rośnie etapami , chyba nie ma się
czym przejmować . Podlewanie codzienne to lekka przesada.
Pozdrawiam i życzę sukcesów
Bogdan

Użytkownik Jaymz <j...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@z...pl...

1. Data: 2000-02-17 17:40:56

Temat: Re: Odp: jak chodowac cytryne?
Od: Jaymz <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czym przejmować . Podlewanie codzienne to lekka przesada.
> Pozdrawiam i życzę sukcesów
> Bogdan

tez mi sie tak wydawalo
dzieki
--
Jaymz

+-----------------------------------------------+
http://metallica.zone.pl
ICQ UIN: 13840841
+-----------------------------------------------+

1. Data: 2000-02-17 23:01:56

Temat: Re: jak chodowac cytryne?
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Natomiast wysiana z nasiona do wydania owoców potrzebuje ponad jeśli się
nie>mylę ponad 10 lat.

Ale może Jayz wynajdzie nową odmianę? (da nazwę np. "Orion")
Chyba, że na 2-3 letniej siewce zaszczepisz zrazy z dorosłej cytryny i
szansę się wyrównają - będziesz Master of Cytrus:-). Bryła korzeniowa siewek
podobno lepiej ukształtowana niż sadzonek.
Mnie się wydaje, że ta cytrynka przygotowuje się dopiero do wypuszczenia
swoich pierwszych liści.

Pozdrowienia
p...@r...pl

1. Data: 2000-02-22 14:16:39

Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

bogdan napisał(a) w wiadomości: <5UVq4.8844$G3.245333@news.tpnet.pl>...
>Witam i pozdrawiam
>Proponuję nie?miało cytrynę dr Pieni?żka , niegdy? można było kupić w
>kwiaciarniach .

"Cytryna Skierniewicka" właśnie w tej chwili do kupienia w "REALU" w Rybniku
(może w innych miastach w tej sieci równiez?)
Andrzej

1. Data: 2000-02-22 14:44:33

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Andrzej Burcek <a...@p...wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88u5oa$ng0$...@s...icm.edu.pl...

> "Cytryna Skierniewicka" właśnie w tej chwili do kupienia w "REALU" w
Rybniku
> (może w innych miastach w tej sieci równiez?)

A innych cytrusowych nie było, przypadkiem może zwróciłeś uwagę?

Basia.

1. Data: 2000-02-23 07:34:12

Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

basia napisał(a) w wiadomości: <88u7cl$nlr$1@zeus.polsl.gliwice.pl>...

>A innych cytrusowych nie było, przypadkiem może zwróciłe? uwagę?
>
>Basia.

Niestety nie było.
Kiedyś widziałem w tym samym miejscu również kawę, ale to jakieś pół roku
temu.
Andrzej

1. Data: 2000-02-23 07:42:14

Od: Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Specjalnie wczoraj poszedlem do lodzkiego REALa i niestety nie ma zadnych
cytrusow (poza owocami rzecz jasna) :-(

--
Maciej Szmit M.Sc.
http://www.iw.lodz.pl/MSzmit

1. Data: 2000-02-23 08:26:27

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bogdan <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:5UVq4.8844$G...@n...tpnet.pl...
Pochwalę się że kiedyś urosła mi
> cytryna , której owoc ważył ponad 700g.
Gratuluję. jesteś dla mnie niedościgłym wzorem :-).
Ja, w tym sezonie (zimowym) zebrałem cztery owoce. Dwa po 45 dag i dwa po
50 dag.
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-23 08:27:34

Od: "Andrzej Burcek" <a...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Szmit napisał(a) w wiadomości: <3...@m...iw.lodz.pl>...
Specjalnie wczoraj poszedlem do lodzkiego REALa i niestety nie ma zadnych
cytrusow (poza owocami rzecz jasna) :-(

Przykro mi że moj post skłonił Cię do daremnej wizyty w Realu.(może
przynajmniej zrobiłes zakupy).
Widocznie to że sklepy stanowią sieć nie znaczy ze sprzedaja to samo.
Może da Ci coś adres producenta cytryny ktory spisalem z naklejki na
doniczce:
Gospodarstwo ogrodnicze RiM Kowalczyk
05-090 Janki
Al. Krakowska 30