Odp: jak chodowac cytryne?

From: "bogdan" <b...@p...com>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Odp: jak chodowac cytryne?
Date: Thu, 17 Feb 2000 17:06:09 GMT

Witam i pozdrawiam
Proponuję nieśmiało cytrynę dr Pieniążka , niegdyś można było kupić w
kwiaciarniach . Atutem nie do pobicia było to , że roślina ta często kwitła
i owocowała . Co za upojny zapach kwiatów , które można było dorzucić do
zaparzonej herbaty (jeśli ktoś lubi ) . Pochwalę się że kiedyś urosła mi
cytryna , której owoc ważył ponad 700g.
Natomiast wysiana z nasiona do wydania owoców potrzebuje ponad jeśli się nie
mylę ponad 10 lat. Cytryna tak już ma że rośnie etapami , chyba nie ma się
czym przejmować . Podlewanie codzienne to lekka przesada.
Pozdrawiam i życzę sukcesów
Bogdan

Użytkownik Jaymz <j...@z...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@z...pl...