Sadzenie begonii

1. Data: 2000-02-16 18:26:59

Temat: Sadzenie begonii
Od: "DD" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o informację, kiedy można posadzić bulwę begonii (w domu),
aby w maju już kwitła, czy póżniej ją się "hartuje" przed wyniesieniem
na stałe na dwór?

1. Data: 2000-02-17 17:06:10

Temat: Odp: Sadzenie begonii
Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DD <d...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:88erdb$7sb$...@h...man.lublin.pl...
> Proszę o informację, kiedy można posadzić bulwę begonii (w domu),
> aby w maju już kwitła, czy póżniej ją się "hartuje" przed wyniesieniem
> na stałe na dwór?

Pozdrawiam
Ja już posadziłem begonie , zaczynają kiełkować , zrobiłem to na wyczucie
.Mam nadzieję że zakwitnią w połowie maja . Jak każdą roślinę trzeba
przyzwyczajać do warunków zewnętrznych .
Pozdrawiam Bogdan

1. Data: 2000-02-22 06:32:02

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bogdan <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:6UVq4.8845$G...@n...tpnet.pl...
> Ja już posadziłem begonie , zaczynają kiełkować , zrobiłem to na wyczucie

Przy tak wczesnym sadzeniu bulw begoni, zależy zwracać uwagę na dostarczeniu
roślinom odpowiedniej ilości światła. W mieszkaniu jest to bardzo trudne.
Rośliny mogą być nadmiernie "wyciągnięte"
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

1. Data: 2000-02-25 17:06:05

Od: "bogdan" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Przy tak wczesnym sadzeniu bulw begoni, zależy zwracać uwagę na
dostarczeniu
> roślinom odpowiedniej ilości światła. W mieszkaniu jest to bardzo trudne.

Ale nie niemożliwe , zachodnie okno zapewni wystarczającą ilość - tak myślę.

Pozdrawiam Bogdan

1. Data: 2000-02-26 07:09:21

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bogdan <b...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1Eyt4.5076$W...@n...tpnet.pl...

...................> dostarczeniu

> Ale nie niemożliwe , zachodnie okno zapewni wystarczającą ilość - tak
myślę.

Zgodzę się z Tobą na tyle, że tak pielęgnowana roślina może pięknie kwitnąć
w ogrodzie i przynosić wiele radości.
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

rozmnażanie azalii