Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF

41. Data: 2008-09-04 09:51:04

Temat: Re: Gdzie szukać info nt wymogu stroju WF
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONI| napisał(a):

> ale to sa chyba jednorazówki, bo po pierwszym praniu kształtem i
> wyglądem nie przypominaja zupełnie tej kupionej białej koszulki ;-)

Afcależenie, zależy, jak się trafi. Ja cały czas kup[uje u tego samego
gościa, i te "jego" koszulki są całkiem przyzwoite. A jak zaczynają
przypominać coś innego, niż koszulka, to kupuje się nowe, a stare
świetnie sprawdzają się do mycia okien - mięciutkie i chłonne są :-).

Justyna
GG 6756000

42. Data: 2008-09-04 10:07:47

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> a ile godzin wf jest przewidziane w pierwszej klasie podstawówki?, bo patrze
> na plan zajęc mojego dziecka i widze tylko 1 godzine tygodniowo, za to 2
> godziny religii
> Czy te proporcje nie powinny byc czasem odwrócone?

To zależy od tego czy mocno wierzysz... że sobie poradzi bez sportu :-)

Stalker, w zdrowym ciele zdrowy duch, choćby i święty

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

43. Data: 2008-09-04 10:18:14

Od: "MONI|<A" <moni|<...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> To zależy od tego czy mocno wierzysz... że sobie poradzi bez sportu :-)
>
> Stalker, w zdrowym ciele zdrowy duch, choćby i święty

po 6 godzinach siedzenia non stop w ławce moje dziecko wygląda jak siedem
nieszczęść, wczoraj po przyjściu ze szkoły dziecie mi padło
dzis rano była zapowiedź buntu, az stach pomyslec co bedzie dalej

Monika

44. Data: 2008-09-04 10:31:51

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chomik"

> Nie no matematyka przydatna jest. Dla mnie wf nie. Wystarczy, że
> chodziłam,
> skakałam w gumę i takie tam ;-))))))

Nieumiejętność wyliczenia dwumianu i całki specjalnie nie zaszkodzi. Ba! W
dobie kas fiskalnych można nawet na dodawanie wypiąć i zostać kasjerką. A
brak regularnych ćwiczeń fizycznych... no cóż, starczy na ulacach się
rozejrzeć, popatrzeć na opasłe babiszony z zadyszką w szacownym wieku 30-40
lat. To już dzisiaj, boję się pomyśleć, jakie dorośnie pokolenie grające
raczej w FIFA niż w piłkę na boisku.

EwaSzy

45. Data: 2008-09-04 10:57:36

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Harun al Rashid napisał(a):
A brak regularnych ćwiczeń fizycznych... no cóż, starczy na
> ulacach się rozejrzeć, popatrzeć na opasłe babiszony z zadyszką w
> szacownym wieku 30-40 lat.

Mnie osobiście bardziej przerażają opasłe nastolatki z brzuchami jak
wspomniane 40 latki. Z obowiązkowymi chipsami w ręku. I z red bullem,
który chyba jednak nie dodaje skrzydeł.

Justyna
GG 6756000

46. Data: 2008-09-04 11:07:39

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

chomik pisze:

> Od dzisiaj będę posyłać moje dziecko na szkolenie do babci. Niech już
> zacznie się wdrażać ;-)

Tu się nie ma co śmiać, moje w pół roku zupełnie niepostrzeżenie
zamieniły się ze szkieletorów w pontony. A wiesz jak trudno to potem
zrzucić ? I ile to kosztuje ? Po roku intensywnych ćwiczeń zaczęli mi
się w końcu mieścić w normalnych spodniach.

> Nie no matematyka przydatna jest. Dla mnie wf nie. Wystarczy, że chodziłam,
> skakałam w gumę i takie tam ;-))))))

Taki wf jaki się w szkołach odbywa to rzeczywiście do niczego przydatny
nie jest. Wuefista rzuca dzieciakom piłkę i na tym się jego ciężka praca
kończy. Posłałem w ramach odchudzania chłopców na sekcję aikido i tam to
wygląda jak faktycznie wf wyglądać powinien. Dzieci są po nim zmęczone,
ale na ogół zadowolone.
Ale za to muszę zapłacić osobno, nie wiem dlaczego pieniądze z moich
podatków przepadają w szkolnych murach zupełnie bez efektów. Choćby
sprawa oceniania - mimo że z Międzynarodowego Testu Sprawności Fizycznej
( sam zrobiłem dzieciom na podstawie
http://www.wychowaniefizyczne.pl/testy_sprawnosci.ht
ml ) wyszło że
sięgają średnio 30pkt na 100 możliwych w każdym ćwiczeniu, to oceny z
wfu są dobre, a nawet bardzo dobre. Kiedyś jak dziewczynka nie umiała
skakać na skakance, to znaczyło że ma oberżnięte co najmniej trzy
kończyny, obecnie moja córka skacze jak łamaga, ale piątki dostaje, bo
inne są jeszcze gorsze.

Adam

47. Data: 2008-09-04 11:22:08

Od: <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

48. Data: 2008-09-04 11:24:27

Od: Rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MONI|<A <moni| pisze:

> a ile godzin wf jest przewidziane w pierwszej klasie podstawówki?, bo patrze
> na plan zajęc mojego dziecka i widze tylko 1 godzine tygodniowo,

Ja widzę trzy.

--
pzdr

49. Data: 2008-09-04 11:28:13

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Każdemu :-)
>
> Stalker, a nie Qrze chyba nie można, bo ona łapki ma :-)

I bez butów chodzi, więc nic się jej nie odciska.

Qra

50. Data: 2008-09-04 11:28:47

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Bo byłem tu kiedyś. I parę razy zaglądałem.

I to Cię nie zniechęciło.... pacz pani...

Qra, ale jeszcze wiele przed Tobą :-)

[W-wa] Gdzie dobra ortodoncja?
Zielona Szkoła- pytania....
Dyzury w przedszkolu