Gdzie we Wrocławiu świeże króliki?

1. Data: 2004-05-24 18:21:59

Temat: Gdzie we Wrocławiu świeże króliki?
Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest możliwe w ogóle kupienie we Wrocławiu świeżego królika? Próbowałam
już w najbardziej prawdopodobnym EPImarkecie - nie ma. Bywały kiedyś w
Carrefourze, ale dzwonię tam już od miesiąca i nie mają. Dzwoniłam też do
różnych lepszych mięsnych, ale tylko mrożone. A ja chcę dla dziecka, a
podobno dziecku z mrożonego nie wolno. Może gdzieś w niedalekich okolicach
Wrocka?
Podpowiedzcie coś.
Pozdrawiam
Ewa

1. Data: 2004-05-24 18:25:01

Temat: Re: Gdzie we Wrocławiu świeże króliki?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

. A ja chcę dla dziecka, a
> podobno dziecku z mrożonego nie wolno.

zje go żywego ?:))
a dlaczego mrożonego nie wolno? przeciez rozmrozisz ,chyba:)))
pzdr.
p.

1. Data: 2004-05-24 18:40:26

Od: "Asia Witek" <asiek@_USUNTO_bcx.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> różnych lepszych mięsnych, ale tylko mrożone. A ja chcę dla dziecka, a
> podobno dziecku z mrożonego nie wolno. Może gdzieś w niedalekich okolicach

Hala Targowa?

pozdr
Asiek (podczytujaca prk ;)

1. Data: 2004-05-24 20:06:49

Od: "Medea" <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> . A ja chcę dla dziecka, a
>
> zje go żywego ?:))
> a dlaczego mrożonego nie wolno? przeciez rozmrozisz ,chyba:)))
> pzdr.

No nie, świeży to nie to samo, co żywy ;-).
Czytałam, że dziecku nie powinno się przygotowywać potraw z mrożonego mięsa.
Dla jasności dodam, że chodzi tu o niemowlaka, a nie większego dzieciaczka.
Niemowlakom powinno się przygotowywać jedzenie o największych wartościach
odżywczych, a mięso w procesie mrożenie wiele traci.
Tak na marginesie - nie mam zaufania do mrożonego mięsa, nie miałabym
pewności, że to jego pierwsze mrożenie, więc nigdy takowego nie kupuję.
Ewa

1. Data: 2004-05-24 21:11:57

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 24 mai 2004 ŕ 22:06:49, Medea a écrit :

> [...]
> Niemowlakom powinno się przygotowywać jedzenie o największych wartościach
> odżywczych, a mięso w procesie mrożenie wiele traci.

Pierwsze slysze.

> Tak na marginesie - nie mam zaufania do mrożonego mięsa, nie miałabym
> pewności, że to jego pierwsze mrożenie, więc nigdy takowego nie kupuję.

Czyli po prostu nie masz zaufania do kupnych mrozonek, a to inna
sprawa.

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-05-24 21:30:43

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Medea z adresu <e...@p...fm> w wiadomości
<c8tkq2$q88$1@nemesis.news.tpi.pl> wymodził(a):

> [...]
> dzieciaczka. Niemowlakom powinno się przygotowywać jedzenie o
> największych wartościach odżywczych, a mięso w procesie mrożenie

We Wrocławiu nie spotkałam się ze świeżym mięsem króliczym, ale zapytam
jeszcze mamę, bo ona ostatnio znalazła sklep z krwią z kaczki na czerninę
dla babci.
Szczegóły jutro.

> Tak na marginesie - nie mam zaufania do mrożonego mięsa, nie miałabym
> pewności, że to jego pierwsze mrożenie, więc nigdy takowego nie
> kupuję.

Nie łatwiej jest kupić gotowe danie w słoiczku?

Paulinka

1. Data: 2004-05-25 07:00:24

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

> Nie łatwiej jest kupić gotowe danie w słoiczku?
>
> --
> Pozdrawiam
> Paulinka

To najlepsze i najprostsze rozwiązanie. Niemowlak i tak niewiele zje. Kup
mały słoiczek i dodawaj do zupek.

Anet

1. Data: 2004-05-25 07:28:25

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie, świeży to nie to samo, co żywy ;-).

wiem wiem :)
> Czytałam, że dziecku nie powinno się przygotowywać potraw z mrożonego
mięsa.
> Dla jasności dodam, że chodzi tu o niemowlaka, a nie większego
dzieciaczka.

a dla niemowlaczka to rozumiem :)

> Tak na marginesie - nie mam zaufania do mrożonego mięsa, nie miałabym
> pewności, że to jego pierwsze mrożenie, więc nigdy takowego nie kupuję.

wiesz ,uświadomiłas mi ,że ja tez nie kupuje takiego mięsa :0
pzdr.
p.

1. Data: 2004-05-25 07:37:16

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka z adresu <p...@N...pl> w wiadomości
<c8tpms$c72$1@nemesis.news.tpi.pl> wymodził(a):

> Szczegóły jutro.

Tak jak napisała wcześniej Asia w Hali Targowej powinno to mięso być.
Tak mi się jeszcze Epi po głowie pałęta.

Paulinka

1. Data: 2004-05-25 07:40:53

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka z adresu <p...@N...pl> w wiadomości
<c8ut3s$9hb$1@atlantis.news.tpi.pl> wymodził(a):

> Tak mi się jeszcze Epi po głowie pałęta.

http://www.epi.com.pl/dostawcy2.html <--- tam masz numer zadzwoń i zapytaj,
czy mają świeżego królika.

Paulinka

salatki makaronowe:(
Co na Dzień Matki?
mlode ziemniaczki wielkosci groszku - pomoc
szybkie i smaczne, właśnie przetestowałam
Zrobiłam