Godziny gospodarcze psychologa

1. Data: 2003-01-05 20:23:25

Temat: Godziny gospodarcze psychologa
Od: "Kriscrow" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam pytanie:

czy psycholog zatrudniony w przychodni NZOZ ma prawo domagac sie od swego
pracodawcy stalego wymiaru tzw. godzin gospodarczych na przygotowanie i
opracowanie dokumentacji itp.

przy obecnym trybie pracy przyjmuje pacjentow od poczatku do konca dnia
pracy, a opracowanie dokumentacji z koniecznosci dokonywane jest po
godzinach lub domu

czy istnieja na ten temat jakies przepisy prawne ?
dotad nie udalo mi sie dotrzec do takich materialow

Pozdrawiam,
Krzysztof Wrona

1. Data: 2003-01-05 22:18:45

Temat: Re: Godziny gospodarcze psychologa
Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

O godzinach administracyjnych nigdy nic nie słyszałem. Ale kto mu każe
przyjmować tak wielu pacjentów. Po prostu dokumentacje prowadzi się na
bieżąco podczas wizyt. W ten sposób mniej się przyjmuje pacjentów i na
koniec dnia wszystko jest wyprowadzone.

Nerwica
Gabinet psychoterapii rodzinnej w Krakowie
swiadomy sen (LD)
dfh
CHAT !!!