Gołąbki niespodzianki z SSB / Sowy Sos Bossski / zrobiłam:)

1. Data: 2003-07-28 13:02:13

Temat: Gołąbki niespodzianki z SSB / Sowy Sos Bossski / zrobiłam:)
Od: "Tashunko" <l...@...o.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam! Wstyd przyznać ale pierwszy raz, bo zazwyczaj pochłaniałam
te, które zrobiły Mama lub Teściowa.
W sobotę postanowiłam sama - musiało mi paść na mózg przy takim upale,
ale jakoś przetrwałam w tej kuchni:)
Żeby nie jadło się nudnawo zrobiłam takie trochę mieszane te gołąbki:
- mięso mielone obsmażone z przyprawami ostrymi + ryż
- mięso mielone + kasza gryczana + pieczarki
- kasza gryczana + pieczarki
Wszystko razem włożyłam do naczynia żaroodpornego i do piekarnika.
Osobno zrobiłam SSB / Sowy Sos Bossski / - tak mi sie podczas tych
upałów wymyśliło i mam nadzieję,że Sowa mi to wybaczy.
Sos wyszedł mniamniuśny niesłychanie i dziś muszę dorobić, bo zostały
jeszcze 4 gołąbki, a sosu brakło:(
Radość w jedzeniu była jeszcze taka, że niewiadomo było co się komu
dostanie.
Mąż do tej pory nie trafił na te z kaszą, ja jeszcze nie zjadłam wersji
ostatniej ( kasza + pieczarki ) ale zaraz jadę do domu okropnie głodna,
bo dziś bez śniadanka w pracy i mam ochotę właśnie na tę wersję - może
uda się wyłowić:)

Pozdrawiam smakowicie!

--
****Tashunko****
===GG:52436===

1. Data: 2003-07-28 13:54:31

Od: "Sylka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

można prosić przepis na SSB??

--
Pozdrawiam Sylwia

1. Data: 2003-07-28 14:17:31

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tashunko" <l...@...o.pl> napisał w wiadomości
> Zrobiłam! Wstyd przyznać ale pierwszy raz, bo zazwyczaj pochłaniałam
> te, które zrobiły Mama lub Teściowa.

To musze Ci powiedzieć, ze tez eksperymentowałam z gołąbkami po raz
pierwszy, ale wczoraj. Wyszły tez przepyszne. Robiłam je wg przepisu z
Grzesiowej strony "Gołąbki babci Reginy".

pozdr

cherokee

1. Data: 2003-07-28 18:11:39

Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bg3b9m$g93$1@absinth.dialog.net.pl...
> To musze Ci powiedzieć, ze tez eksperymentowałam z gołąbkami po raz
> pierwszy, ale wczoraj. Wyszły tez przepyszne. Robiłam je wg przepisu z
> Grzesiowej strony "Gołąbki babci Reginy".
A to ci dopiero był eksperyment ;->>> według Grzesiowej strony.
minerwa

Żądam posprzątania na grupie
jajowka - mniammniam :))
Smak zza bliskiej granicy