Golf rozpinany

1. Data: 2006-11-03 15:26:53

Temat: Golf rozpinany
Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrobiłam sobie golf, okazało się że źle się w nim czuje. Mam krótką szyję,
pomyślałam że może zrobić golf rozpisnany ale nie wiem jak.Może ktoś mi
pomoże ?

2. Data: 2006-11-03 15:41:28

Temat: Re: Golf rozpinany
Od: "Lila Bohatkiewicz" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

można zrobić w formie dużego kołnierza zapinanego na ramieniu albo polo z
zapinany na guziki
pozdrawiam

3. Data: 2006-11-03 17:36:45

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lila Bohatkiewicz napisał(a):
> można zrobić w formie dużego kołnierza zapinanego na ramieniu albo polo z
> zapinany na guziki
> pozdrawiam
>
> Użytkownik "Magda" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

Chyba dwa, trzy lata temu był szał na golfy niezszyte z jednego boku.
Tworzyło to asymetryczny kołnierz. Pod płaszcz czy kurtkę spinałam
"toto" jakąś śmieszną broszką lub dużą agrafką i całkiem
niegłupuio to wyglądało. Pozdrawiam Mono

4. Data: 2006-11-03 18:08:57

Od: "Marta Jankowska" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Pozdrawiam
>
> A może wszyć suwak? Pod płaszczem będzie golf, a w pomieszczeniu rozsuwamy
suwak i mamy asymetryczny kołnierz. Całkiem ładnie wygląda taki sweterek.

5. Data: 2006-11-03 18:10:07

Od: "antonina14" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magda <m...@w...pl> napisał(a):

> [...]
suwak i mamy asymetryczny kołnierz. Całkiem ładnie wygląda taki sweterek.

[inne] sklep z róznośćiami
[szydelko] jaki to scieg?
[OT] Kraków - listopadowe spotkanie
[xxx] Stworzenie świata - schemat poszukiwany