Poszukuję hiszpańskiej instrukcji do szydełka

1. Data: 2006-11-03 17:31:38

Temat: Poszukuję hiszpańskiej instrukcji do szydełka
Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczynki, wierzę w Was. Znajoma z netu poprosila mnie o wskazówki do
zrobienia gwiazdek szydełkowych, ale z tego co zrozumiałam nie umie robić na
szydełku. Ja nie mówię po hiszpańsku a ona nie mówi po angielsku i próbujemy
się dogadać ;)
Pomyślałam ze moze któraś znalazła jakąś hiszpańską gazetkę z rysunkami
podstawowych splotów (słupek, półsłupek) itp. Rozrysować schematy dam radę
ale tłumaczenia się nie podejmuję.
Jak rozrysuję schematy to wrzucę, jest więc o co zawalczyć (hi hi hi małe
przekupstwo?)
pozdrawiam i wierzę ze się uda
Mampka

2. Data: 2006-11-03 18:24:55

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mampka" wrote in message news:eifudp$n75$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> ale tłumaczenia się nie podejmuję.
> Jak rozrysuję schematy to wrzucę, jest więc o co zawalczyć (hi hi hi małe

Ja co prawda po hiszpansku nie kum-kum, ale mam taką obrazkową
lopatologiczną naukę podstawowych splotów. Może dałoby się uniknąć
tłumacznia słowami, jakbyś rozrysowała na podstawie takiego "kursu"?
W razie czego służę tymi obrazkami.

Miłego dnia :)
Bożenka :)

3. Data: 2006-11-03 19:18:34

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli możesz to podeślij mi bo ja nie łapię część maila po angielskiemu
część po hiszpańsku i wysiadam nawet ze słownikiem.
Z góry dziękuję
Mampka

4. Data: 2006-11-03 19:33:53

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam strone tłumaczącą polski na angielski i angielski na hiszpański
ciekawe co wyjdzie w efekcie końcowym ? ;) Czy Carmen będzie miała taki sam
kłopot jak ja z odczytaniem maila
pozdrawiam
Mampka

5. Data: 2006-11-03 19:37:11

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mampka" wrote in message news:eig5j0$lqv$1@inews.gazeta.pl...
> Znalazłam strone tłumaczącą polski na angielski i angielski na hiszpański
> ciekawe co wyjdzie w efekcie końcowym ? ;) Czy Carmen będzie miała taki
> [...]

Uuuuu.. marnie to widze... ;) Obawiam się, że nic z tego nie zrozumie... ;)
"Kurs" poszedł na priv.

Pozdrowionka :)
Bożenka :)

6. Data: 2006-11-03 21:35:29

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurs doszedł a jakże aza pomocą translatora angielsko hiszpańskiego się
dogadałyśmy, chodziło o wytłumaczenie jak sie robi te nasze piękne
dzwoneczki, co dziewczęta roku temu tłumaczyły dla nas. Ja tera rozpisuję
schematy do nich więc podrzucę, dla schematolubnych.
Pozdrawiam
Mampka

Golf rozpinany
[inne] sklep z róznośćiami