Skarbczyk

1. Data: 2006-11-03 18:45:58

Temat: Skarbczyk
Od: "Simetka" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
właśnie znalazłam prawdziwy skarbczyk z różnościami. Na pierwszy rzut oka
wygląda, że to całkiem ciekawa biblioteczka. W szczególności działy z haftami
(wstążkowy, supełkowy i różne inne nietypowe), szydełkowy dział też ciekawy,
różne rzeczy z papieru, a także dział z różnościami (np. układanie serwetek -
niby nie robótki, ale ciekawe). Niektóre rzeczy pewno już się przewinęły przez
grupę, ale może nie wszytskie i Wy też znajdziecie tam coś ciekawego dla siebie.
Skarbczyk jest tu: http://glinki.com/?l=ym5fjk

pzdr.
Simetka

2. Data: 2006-11-03 19:40:15

Temat: Re: Skarbczyk
Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Simetka" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]
przez
> grupę, ale może nie wszytskie i Wy też znajdziecie tam coś ciekawego dla

Chyba zmienili zasady bo mi pozwoliło ściagnąc jeden plik tylko, i mówi mi
że wykorzystałam limit dla uzytkowników free ;(
Buuu

3. Data: 2006-11-03 20:38:57

Od: "Aga " <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mampka <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Chyba zmienili zasady bo mi pozwoliło ściagnąc jeden plik tylko, i mówi mi
> że wykorzystałam limit dla uzytkowników free ;(
> Buuu
Musisz poczekac 5 min i mozesz sciagac dalej - jeden plik na 5 min :)

pozdr
yas

4. Data: 2006-11-03 20:59:58

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> Musisz poczekac 5 min i mozesz sciagac dalej - jeden plik na 5 min :)
>
> pozdr
> yas

Jak to się ściąga? Poproszę o instrukcję obsługi strony
Mono

5. Data: 2006-11-03 21:33:54

Od: "Mampka" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi mówił o 40 minutach buu jutro mam duzo wolnego czasu to pościagam
pościągam pościągam...
:D

6. Data: 2006-11-04 10:08:50

Od: o...@p...fm szukaj wiadomości tego autora

Ściąganie z rapidshare:
1. Klikasz na nazwę folderu, z którego chcesz coś ściągnąć. Otworzy się strona z
nazwami plików.
2. Klikasz na nazwę pliku. Otwiera się kolejna strona, którą przewijasz do dołu.
3. Klikasz na Free. Otwiera się następna strona. Mniej więcej w połowie jest
okienko, w które trzeba wpisać kod (trzy litery lub cyfry na kreskowanym tle)
4. Klikasz na Download i pobieranie powinno się zacząć.

Piszę powinno ponieważ na darmowych serwerach jest trochę ograniczeń np.
- jak pisały dziewczyny powyżej jest limit czasowy pomiędzy kolejnymi
pobieraniami i może być różny od kilku do nawet ponad 100 minut
- z jednego IP można pobierać tylko jeden plik, więc jeśli masz sieć blokową,
która na zewnątrz jest widoczna przez IP serwera dostępowego możesz zobaczyć
taki komunikat "Your IP-address is already downloading a file". Oznacza to, że
ktoś z tej samej sieci właśnie ściąga jakiś plik z rapidshare i musisz poczekać
aż skończy.
- jeśli nikt nie pobiera pliku jest on usuwany po 45 dniach
Pozdrawiam
Ela

7. Data: 2006-11-04 11:10:23

Od: "Mono" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@p...fm napisał(a):
> [...]
> aż skończy.
> - jeśli nikt nie pobiera pliku jest on usuwany po 45 dniach

Tak właśnie ściągnęłam spakowany plik, cóż, nie da się
rozpakować :-( Mono

8. Data: 2006-11-04 11:58:26

Od: Aneczka <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mono napisał(a):

> Tak właśnie ściągnęłam spakowany plik, cóż, nie da się
> rozpakować :-( Mono

A co ściągałaś (ja na razie dobrałam się do 2 crochetów - oba się
otworzyły, na inne muszę poczekać ;) )?

--
Pozdrówki,
Aneczka

9. Data: 2006-11-04 17:44:28

Od: "Koko szanel :)" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co ściągałaś (ja na razie dobrałam się do 2 crochetów - oba się
> otworzyły, na inne muszę poczekać ;) )?

Jakie rozszerzenie plików otrzymałaś po rozpakowaniu?

Ja ściągnęłam patchwork, rozpakowałam i otrzymałam plik o rozszerzeniu .djvu
Nie wiem, czym to otworzyć?
Może ktoś mądrzejszy mi poradzi??
A może rozpakowywać jakoś specjalnie albo specjalnym programem? (używam 7-Zip)
Pozdrawiam, Koko

10. Data: 2006-11-04 18:08:56

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 04-11-2006 o 18:44:28 Koko szanel :) <k...@g...pl>
napisał(a):

> [...]
> Nie wiem, czym to otworzyć?
> Może ktoś mądrzejszy mi poradzi??
> A może rozpakowywać jakoś specjalnie albo specjalnym programem? (używam

.djvu to rozszerzenie do plików w formacie DejaVu. Można je otworzyć w
przeglądarce do takich plików. To link do darmowej przeglądarki. Wystarczy
ją zainstalować i po kłopocie :):

http://www.djvu.com.pl/download/DjVuBrowserPlugin.ex

Poszukuję hiszpańskiej instrukcji do szydełka
Golf rozpinany
[inne] sklep z róznośćiami
[szydelko] jaki to scieg?