"Gorna polka" - co polecacie?

1. Data: 2005-01-18 14:51:18

Temat: Re: "Gorna polka" - co polecacie?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Psycho_Mouse" <e...@t...pl> wrote in message
news:csitpc$170n$1@mamut1.aster.pl...

> Clinique to moja ulubiona firma.

no wlasnie, natomias ja mam awersje do tej firmy. moze
kolorowe kosmetyki maja dobre, ale ich kremy
dla mnie okazaly sie beznadziejne, zniszczyla mi sie
cera po nich przekoszmarnie.

iwon(k)a

1. Data: 2005-01-18 20:53:34

Od: "Agatek" <a...@S...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Clinique to moja ulubiona firma. Od pewnego czasu stosuję do mycia twarzy
> mydełka, krem nawilżający, tusz do rzęs, krem z filtrami, i parę innych.
> Generalnie cenię sobie kosmetyki tej firmy, bo są niedrogie i przynajmniej
> w moim przypadku, naprawdę bardzo skuteczne.

Amen. :) Ja też ich uwielbiam. Złuszczam się, nawilżam, maluję, tuszuję ich
kosmetykami, bo uważam że są naprawdę dobre. Ale z tym, że są niedrogie, to
bym się nie zgodziła. Choć ja zużywam w tak powolnym tempie wszystkie
kosmetyki, że miesięczny koszt jest niewielki:)
Agata

1. Data: 2005-01-18 22:09:23

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> wrote in message
> Zrobilam ostatnio lista firm kosm. zaliczanych do tzw. "gornej polki".
> Ciekawa jestem, ktora moglybyscie z czystym sumieniem polecic?

Jedyna firma, z ktorej produktow zawsze bylam zadowolona, to L'Occitane.
Cenowo raczej jest to gorna polka. Zaznaczam, ze testowalam bardzo duzo
kosmetykow tej firmy, bo to jedna z moich slabosci :-)
Pozostale - no chyba najlepiej wypada Chanel, a najslabiej Lancome. Trudno
generalizowac :-)

ss

1. Data: 2005-01-18 22:10:33

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja najbardziej przejechalam sie na tuszu Magicils. Do dzis bardzo zaluje
tego zakupu. GRRR!

ss

1. Data: 2005-01-18 22:15:09

Od: "Svenja Svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Psycho_Mouse" <e...@t...pl> wrote in message
> Tusz do rzęs Diorshow. :-) Z czystym sumieniem mogę stwierdzić, że
naprawdę
> w widoczny sposób wydłuża i pogrubia rzęsy. Aczkolwiek, gdy swego czasu
> polecałam go na grupie, to spotkałam się też z negatywnymi opiniami.
> Podobno niektórym szybko wysychał, a ja mam go już parę miesięcy i nie ma
> żadnych oznak wysychania. Tak samo jak wcale mi się nie obsypuje i
> bynajmniej nie skleja rzęs. Dla mnie jest wprost idealny.

Zgadzam sie! Znam doprawdy skrajne opinie na jego temat, dla mnie
najwiekszym problemem byla ta wielka szczota, ale to kwestia
przyzwyczajenia. Kupilam niedawno YSL Faux Cils i twierdze, ze jest
conajmniej przereklamowany, bo choc ladnie podkresla i rozdziela rzesy, to
efekt jest bardzo naturalny, do faux cils to jednak mu daleko, nawet w
polaczeniu z baza cils booster Lancome. Diorshow do tej pory wygrywa i
dzielnie mi sluzyl przez pol roku, taka wielka flaszka! :-) Na pewno go
kupie jak skonczy mi sie YSL. No chyba, ze znacie cos lepszego :-)

ss

1. Data: 2005-01-18 22:50:39

Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Svenja Svensson" <a...@g...pl> wrote in message
> [...]
> dzielnie mi sluzyl przez pol roku, taka wielka flaszka! :-) Na pewno go
> kupie jak skonczy mi sie YSL. No chyba, ze znacie cos lepszego :-)

Nie znacie. Tez uwielbiacie :D
iska

1. Data: 2005-01-18 23:08:39

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beth Winter" <b...@e...net> napisał w wiadomości

> Dla mnie Biothermu krem z filtrem (jeden z tych najmocniejszych, nie
> pomne juz, ktory). Lepilam sie po nim jak nieboskie stworzenie...

O, ta informacja mi się przyda. :-) Generalnie na lato to planuję sobie
kupić ten nowy krem Clinique "Superdefense" z SPF 25. Ktoś to stosował już?

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-18 23:09:47

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> no wlasnie, natomias ja mam awersje do tej firmy. moze
> kolorowe kosmetyki maja dobre, ale ich kremy dla mnie okazaly sie

Akurat z ich "kolorówki" to mam tylko tusz High Impact. Natomiast właśnie
kosmetyki pielęgnacyjne bardzo sobie chwalę. Kostki myjące to jest dla mnie
po prostu hit i chyba nie znalazłam dotąd żadnego lepszego kosmetyku do
mycia twarzy.

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-18 23:11:48

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@S...krakow.pl> napisał w wiadomości
> Ale z tym, że są niedrogie, to bym się nie zgodziła.

Wiadomo, że do tanich nie należą i np. w porównaniu z Garnier wychodzą
drogo. Niemniej uważam, że jeśli chodzi o te "górnopółkowe" kosmetyki to
jednak cenami nie powalają. Jak pomyślę o takim La Prairie, to Clinique
jest przy tym bardzo skromniutki cenowo. ;-)

> Choć ja zużywam w tak powolnym tempie wszystkie kosmetyki, że miesięczny
> koszt jest niewielki:)
> Agata

Mam podobnie. :-) Aczkolwiek ostatnio zaczęłam jakoś szybciej zużywać kremy
pod oczy i trochę zaczyna mnie to martwić. :> Oczywiście, pod względem
finansowym. :P

--

Psycho_Mouse

1. Data: 2005-01-18 23:12:59

Od: "Psycho_Mouse" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Svenja Svensson" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Zgadzam sie! Znam doprawdy skrajne opinie na jego temat, dla
> mnie najwiekszym problemem byla ta wielka szczota, ale to
> kwestia przyzwyczajenia.

Tak, mnie też ona na początku drażniła. ;-)

--

Psycho_Mouse

avon - pylkowy cien w kulce
WROCŁAW - Pan Krzysiek z salonu VIP przy ul. Reja
gabinet kosmetyczny, warszawa, kasprowicza
cera a ciaza
crosspost z pl soc seks, prosze o pomoc