avon - pylkowy cien w kulce

1. Data: 2005-01-17 21:19:07

Temat: avon - pylkowy cien w kulce
Od: "Vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!

ogladnelam sobie ostatni katalog avonu i spodobal mi sie ten cien, na wizazu
sobie poczytalam, jednak mam jeszcze pewne pytanie:
jaki ten cien ma naprawde kolor? bo na zdjeciu wyglada jak taka ciepla, lekko
turkusowa szarosc, a nazywa sie ultramarine - co sugeruje mocne powinowactwo z
blekitem. wiec czy jest on bardziej szary czy bardziej niebieski, jesli ktoras
z was uzywala to napiszcie, pliss.

pytanie drugie:
w alejach jerozolimskich (tak gdzie kiedys byla ikea) jest sklep avonu. czy to
sklep dla normalnych ludziow - tzn. nie konsultantek? bo bym sobie pojechala
obejzec ten cien tam.

pozdrawiam,

Vika
(walczaca i przegrywajaca z serwisem newsowym na futuro)

1. Data: 2005-01-17 22:26:22

Temat: Re: avon - pylkowy cien w kulce
Od: "Karolina" <k...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vika" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> czesc!
[ciach]
> [...]
>
> pozdrawiam,
>
> Vika
> (walczaca i przegrywajaca z serwisem newsowym na futuro)

Na pytanie drugie odpowiedz jest taka: to jest sklep dla konsultantek.
Niemniej jednak mozesz sobie tam wszystko obejrzec, powachac i sprobowac :)

Pozdrawiam
Karolina

1. Data: 2005-01-18 09:24:33

Od: "Magdzia G." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Miałam okazję ostatnio oglądac ten cień osobiście. Nie można jednoznacznie
powiedzieć jakiego on jest koloru.
To akurat bardzo zależy od światła. Kolor waha się od grafitowej szarości po
ciemny granat w zależności od oświtlenia.
Ale na pewno nie ma nic wspólnego z błękitem. Cień ma jeszcze bardzo
drobniutki brokat w srebrze i złocie, można nawet powiedzieć, że to pył a
nie brokat. Mnie akurat bardzo sie podoba ale jest to sprawa indywidualna.
Jeśli zaś chodzi o oglądanie to tak jak pisała Karolina. Gdybyś chciała go
kupić na miejscu to wystarczy, że poprosisz o to jakąkolwiek konsultantkę
stojącą w kolejce.

Pozdrawiam serdecznie.
Magda

1. Data: 2005-01-18 09:32:10

Od: "Vika" <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdzia G. <g...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Ale na pewno nie ma nic wspólnego z błękitem. Cień ma jeszcze bardzo
> drobniutki brokat w srebrze i złocie, można nawet powiedzieć, że to pył a

hmm, brzmi zachecajaco, (wazne ze nie jest turkusowy), a brokacik i wszelkie
swiecenie sa mile widziane.

dzieki wielkie
Vika

1. Data: 2005-01-18 11:36:34

Od: "justa" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdzia G. <g...@p...onet.pl> napisał(a):
> Gdybyś chciała go
> kupić na miejscu to wystarczy, że poprosisz o to jakąkolwiek konsultantkę
> stojącą w kolejce.

no właśnie już nie jakąkolwiek konsultantkę :) dotyczy to ostatnich zmian w
firmie. ta konsultantka musi robić zakupy w sklepie za więcej niż 150 zł,
żeby mogła Tobie coś dokupić. bo jeżeli nie będzie robiła zakupów, tylko
uzupełniała braki, których nie dostała w paczce, to zakup czegoś dla Ciebie
zostanie potraktowany jako osobna sprzedaż, do której doliczą jej 10 zł. a to
się jej nie opłaci, biorąc pod uwagę, że na tych cieniach zarobi ze 2 zł,
czyli w sumie wyjdzie jej -8 zł ;)

1. Data: 2005-01-18 12:17:18

Od: "Magdzia G." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

justa <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wklepal(a) i opublikowal(a) co
nastepuje:
> no właśnie już nie jakąkolwiek konsultantkę :) dotyczy to ostatnich
> zmian w firmie. ta konsultantka musi robić zakupy w sklepie za więcej
> niż 150 zł,

Szczerze mówiąc nic mi o tym nie wiadomo. Jetsme konsultanką i robiłam w
zeszłym tygodniu zakupy na 40 parę złotych. Nie było przy tym jakichkolwiek
problemów. Chyba, że to jakiś ostatnie zmiany to muszę się do nich wybrać i
sie zorientować.
Dzięki za sugestię.

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2005-01-18 12:26:37

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdzia G."wrote in message...
> [...]
> jakichkolwiek
> problemów. Chyba, że to jakiś ostatnie zmiany to muszę się do nich wybrać

To dopiero od 3-go katalogu wprowadzaja...
Dyskusje sa na forum Avon:

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

WROCŁAW - Pan Krzysiek z salonu VIP przy ul. Reja
gabinet kosmetyczny, warszawa, kasprowicza
cera a ciaza
crosspost z pl soc seks, prosze o pomoc
Rozszerzone pory