Gorzka cukinia

1. Data: 2006-12-04 00:43:28

Temat: Gorzka cukinia
Od: "Dorota" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
No właśnie przytrafiła mi się gorzka cukinia :(
Kiedyś gdzieś znalazłam, że trzeba w takim przypadku przed gotowaniem
pokroić w plastry, zasolić odstawić na kilknanaście minut, aż sok puści,
opłukać i osuszyć papierowym ręcznikiem. Tak też uczyniłam. Niestety to nie
pomogło. Stąd moje pytanie : czy to wogóle blef z tym soleniem, czy coś źle
zrobiłam? ewentualnie co robić z cukinią jak gorzka się trafi?

pozdrawiam
Dorota

2. Data: 2006-12-04 07:06:55

Temat: Re: Gorzka cukinia
Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 4 Dec 2006 01:43:28 +0100, Waćpanna lub waćpan Dorota, w
wiadomości <news:ekvr5k$p9u$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> [...]
> pomogło. Stąd moje pytanie : czy to wogóle blef z tym soleniem, czy coś źle
> zrobiłam? ewentualnie co robić z cukinią jak gorzka się trafi?

To solenie to do bakłażanów się stosuje. Cukinia nie powinna być gorzka.
Może stara?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

3. Data: 2006-12-04 07:44:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tatiana" <y...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Pozdrawiam, Ti`Ana
> "Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!
> W objęciach ich możesz czuć się wielka, wielka..."

Może być porażona przez grzyby, albo przenawożona była magnezowym nawozem...

4. Data: 2006-12-04 08:47:16

Od: "Onet" <k...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>to znaczy taka, która za długo leżała po zerwaniu w nieodpowiednich
>warunkach), znam to z autopsji. Jedyne co możesz z nią zrobić to
Pozdrawiam. D.

Masa z mleka skondensowanego
Ekspres do kawy - pomóżcie zidentyfikować
Wzorce Pawki Morozowa
czy gotujecie na parze
Dania z anyżem???