Grill elektryczny -doradzcie prosze!

1. Data: 2005-05-04 13:22:58

Temat: Grill elektryczny -doradzcie prosze!
Od: "Kasia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doradzcie jakiego kupic grilla elektrycznego, zastanawiam sie czy taki ktory
na spirali ma kratke, czy taki ktory ma cos a'la patelnia z rowkami.
Doradzcie prosze i powiedzcie na co zwracac uwage?

Pozdrawiam
Dziekuje
Kasia

2. Data: 2005-05-04 19:17:10

Temat: Re: Grill elektryczny -doradzcie prosze!
Od: "Marcin W" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tam griluję już trochę czasu zawodowo i mam przekonanie do dużego
zwykłego grila na brykiet lub węgiel. Sam Zagłoba nie pogardziłby moimi
specyjałami.
Marcin W.

3. Data: 2005-05-04 20:14:36

Od: "Andy Niemczuk" <l...@u...de> szukaj wiadomości tego autora

Marcin W wrote:
> Ja tam griluję już trochę czasu zawodowo i mam przekonanie do dużego
> zwykłego grila na brykiet lub węgiel. Sam Zagłoba nie pogardziłby
> moimi specyjałami.
> Marcin W.
Aha, widac, ze zawodowo zajmujesz sie grilowanien na weglu drzewnym, tociez
brykietach.
Dym ma taka, wacpanie wlasciwosc, ze w oczeta waszmosci szczypie i
przeliterowac pytania nie potrafisz.
A brzmialo ono jakos tak "GRIL ELEKTRYCZNY - DORADZCIE PROSZE !". Nik sie
nie pytal, o doradztwo w zakupie jakiegokolwiek grilla.
I ....... E tam, gadac mi sie niechce.

Andy

4. Data: 2005-05-05 09:42:36

Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na spirali ma kratke, czy taki ktory ma cos a'la patelnia z rowkami.
> Doradzcie prosze i powiedzcie na co zwracac uwage?

A nad jakim Ty się zastanawiasz???
Bo sam kilka dni temu zadałem pytanie, analizując ofertę w MAKRO to do
czego doszedłem po tygodniu przemyslen to:
- lepiej grill z płytką, (ale z dziurą) żeby tłuszcz mógł kapać w jedno
miesjce a nie po grzałkach, bo wtedy ciezko umyc a stary palacy sie tluszcz
moze smierdziec, jak wspomnaiłem z 'jedną dziurką', żeby jednak tłuszcz mógł
skapać i żeby produkt nie dusił się tylko piekł.

Do konca tygodnia w Makro jest grill elektryczny TEFAL-a za jakies 200 zł
własnie z płytą, w przyszłym tygodniu grill Ariete (co to za firma?) tez z
płytą i do tego z pokrywą.

Czy upatrzyłas juz sobie konkretny model??

Pozdry
Mariusz

5. Data: 2005-05-06 10:21:07

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupilem ponad rok temu dokladnie taki w MM za 199 zlociszy:

http://www.megamedia.pl/agd-drobne-grille/bosch-tfb3
302.php

Robie w nim glownie tosty i karkowke, ale mozna go rozlozyc i piec jak
na normalnym, mozna robic zapiekanki, gdyz gorna plytke mozna "zawiesic"
kilka centymetrow nad dolna, przez co gorna nie miazdzy zawartosci
dolnej, nawet minipizze robilem i kartofle nadziewane. Plytki wymienne
(do mycia) i z rowkiem na tluszcz...
Polecanm...

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

6. Data: 2005-05-06 10:44:29

Od: "Kasia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

DZiekuje za odpowiedzi!
znalazlam grill na alegro ktory mi odpowieada i odpowiada tez temu co
radzicie!
Grill dotykowy, kompaktowy, ktory moze słuzyc jak tosters a mozna rozlozyc,
dokladnie to o czym pisze MaciejL

Dziekuje
Pozdrawiam
Kasia

7. Data: 2005-05-06 13:02:53

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):
> [...]
> radzicie!
> Grill dotykowy, kompaktowy, ktory moze słuzyc jak tosters a mozna rozlozyc,

Mysle, ze bedzie dobrze sluzyl. Jak dokupisz takie male patelenki
tomozesz spokojnie robic raclette nawet. Ale tosty wychodza mi super ;-D
tylko zadko mozna kupic dobry chleb tostowy...
Daj znac tylko czy sie dobrze sprawuje.

Pozdrawiam

Maciek

8. Data: 2005-05-07 21:04:30

Od: "majdzio" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja osobiście polecam na spiralę.Też uzywam jestem zadowolony.

Wejdź do sklepu: www.majbex.com.pl

Pozdrawiam,
Krzysiek
Użytkownik "Maciej L." <m...@c...com.pl> napisał w wiadomości
Kasia napisał(a):
> [...]

Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl
tel. (071) 343-61-67 w. 108, faks (071) 341-99-11

gdzie w Krakowie kupić
Jaka surówka do krokietów z kapusty i grzybów?
suszone pomidory
Drinki z kolorowych wodek?
Bożenka jest mniodzio :-)))