Guacamole-samo czy z czyms?

1. Data: 2005-09-06 10:58:02

Temat: Guacamole-samo czy z czyms?
Od: "gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nigdy tego nie jadlem,kupilem ladne dojrzale awokado i szukam najlepszego
sposobu na jego zjedzenie. Podstawowe pytanie jak w temacie,ale inne
refleksje na temat konsumpcji tego owocu bardzo mnie uciesza.
pozdrowienia
greg

2. Data: 2005-09-06 17:03:31

Temat: Re: Guacamole-samo czy z czyms?
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-09-06 12:58:02 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *gregorius* skreślił te oto słowa:

> [...]
> sposobu na jego zjedzenie. Podstawowe pytanie jak w temacie,ale inne
> refleksje na temat konsumpcji tego owocu bardzo mnie uciesza.

Mozesz przekroic, delikatnie posolić i jeść łyzeczką. Jednak nie każdy jest
w stanie przełknąć awokado, bo z opisów wnioskując za bardzo im się kojarzy
z jedzeniem masła łyżkami ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*

3. Data: 2005-09-06 17:52:23

Od: "Agnieszka" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposobu na jego zjedzenie. Podstawowe pytanie jak w temacie,ale inne
> refleksje na temat konsumpcji tego owocu bardzo mnie uciesza.

Chyba najlepiej zjesc guacamole tradycyjnie, czyli z chipsami kukurydzianymi.
Smacznego
A.

4. Data: 2005-09-06 20:31:20

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sposobu na jego zjedzenie. Podstawowe pytanie jak w temacie,ale inne
> refleksje na temat konsumpcji tego owocu bardzo mnie uciesza.

Tak mi sie przypomnialo, ze Pascal cos takiego robil z awokado:

http://poprostugotuj.onet.pl/kuchnia/ksiazka/itemid3
1/

5. Data: 2005-09-07 13:46:39

Od: Falka <n...@m...x> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 06 Sep 2005 11:58:02 +0100, gregorius <i...@m...internetdsl.pl>
wrote:

> Nigdy tego nie jadlem,kupilem ladne dojrzale awokado i szukam najlepszego
> sposobu na jego zjedzenie. Podstawowe pytanie jak w temacie,ale inne
> refleksje na temat konsumpcji tego owocu bardzo mnie uciesza.

Awokado jest dobre z miodem albo sokiem z cytryny. Kroisz na pół,
wyciągasz pestkę i dziurę zalewasz miodem. W przypadku cytryny możesz
postąpić tak samo, albo zrobić z awokado mamałygę i wymieszać z sokiem z
cytryny.

Poza tym bardzo dobra jest sałatka Tricolore (podparzona we włoskiej
restauracji): awokado, pomidor i mozarella. Można też dodać oliwki.

--
pzdr, Falka
http://tawerna.rpg.pl

6. Data: 2005-09-08 21:31:21

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gregorius" <i...@m...internetdsl.pl> wrote in message
> [...]
> sposobu na jego zjedzenie. Podstawowe pytanie jak w temacie,ale inne
> refleksje na temat konsumpcji tego owocu bardzo mnie uciesza.

ja je bardzo lubie pokrojone na kanapke, posolone. czy tez jako
dodatek do salatek. a jako dip, to po obraniu ze skorki,
i wyciagnieciu pestki, zgniatam widelcem, dodaje nieco smietany,
duzo soku z cytryny i sole. Niekiedy ta "mase" nakladam na chleb, ale
najczesciej jem z chrupkami.

iwon(k)a

musztardy i keczupy
Ryba z mozarellą