musztardy i keczupy

1. Data: 2005-09-06 10:41:56

Temat: musztardy i keczupy
Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sobie jem chlebek z szyneczką "upapraną" musztardką i zastanawiam sie
jakie musztardki lubicie naj i przy okazji keczupki?
dla mnie naj musztarda roleski lub kamis
keczup tylko pudliszki
no i oczywiście produkty z czech ale nie zawsze jest do nich dostęp

2. Data: 2005-09-06 10:42:39

Temat: Re: musztardy i keczupy
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dla mnie naj musztarda roleski lub kamis
> keczup tylko pudliszki
> no i oczywiście produkty z czech ale nie zawsze jest do nich dostęp

Musztarda tylko sarepska z ocetixu a ketchup z włocławka

3. Data: 2005-09-06 10:50:25

Od: "dżus" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Musztarda tylko sarepska z ocetixu a ketchup z włocławka

w takim razie jełi rozmawiamy o mniej znanych markach to podajemy link do
produenta albo chociaż gdzie można kupić
uwielbiam musztardy

4. Data: 2005-09-06 10:56:28

Od: Ślipy <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacenty" <s...@w...pl> napisał

> Musztarda tylko sarepska z ocetixu a ketchup z włocławka

Tak jest!!

--
PZD
Ślipy

5. Data: 2005-09-06 10:57:26

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dżus napisał(a):
> [...]
> dla mnie naj musztarda roleski lub kamis
> keczup tylko pudliszki
> no i oczywiście produkty z czech ale nie zawsze jest do nich dostęp

Musztardy Kamis (ostatnio nawet dostałam od tej firmy w prezencie
musztardy na białym i czerwonym winie z unikatowej serii, poza tym
najlepsza jest IMO sarepska). Keczupy jadam rzadko, raczej mąż kupuje
zwykle Heinza.
Aha, i oczywiście czeskie musztardy są nie do pobicia.

Pozdrawiam
Ewa

6. Data: 2005-09-06 10:57:59

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dżus napisał(a):
> tak sobie jem chlebek z szyneczką "upapraną" musztardką i zastanawiam sie
> jakie musztardki lubicie naj i przy okazji keczupki?
> dla mnie naj musztarda roleski lub kamis
> keczup tylko pudliszki

Keczupek z Pudliszeczek tylkunio lagodniutni, bo pikantniutki juz nie
jest taki dobrutki.

th

7. Data: 2005-09-06 11:23:22

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Sep 2005 12:41:56 +0200, Waćpanna lub Waćpan *dżus*, w
wiadomości news:<news:dfjrpk$9pa$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> dla mnie naj musztarda roleski lub kamis
> keczup tylko pudliszki
> no i oczywiście produkty z czech ale nie zawsze jest do nich dostęp

musztarda sarepska z pegaza albo francuska i rosyjska z kamisa
keczap tylko Heinza, łagodny
majonez tylko z Pegaza
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

8. Data: 2005-09-06 11:51:45

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżus" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dla mnie naj musztarda roleski lub kamis
> keczup tylko pudliszki
> no i oczywiście produkty z czech ale nie zawsze jest do nich dostęp

He, he, he :)
Musztarda: Kamis - "Rosyjska", Develey - "Ostra", "Dijon" i "Bawarska"
no i czeskie :)
Ketchupy: Helmanns - "Ognisty", Pudliszki i Koltlin -"Pikantny"
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

9. Data: 2005-09-06 11:52:49

Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> Keczupek z Pudliszeczek tylkunio lagodniutni, bo pikantniutki juz nie
> jest taki dobrutki.

O_O

Ania

10. Data: 2005-09-06 13:02:28

Od: "andy" <r...@o...de> szukaj wiadomości tego autora

"dzus" wrote:
>zastanawiam sie jakie musztardki lubicie naj i przy okazji keczupki?

musztarda: Kamis, chrzanowa, ew. sarepska
ketchup: Tortex pikantny, ew. pudliszki
majonez: winiary, kielecki

Ryba z mozarellą
bakłażan