wloskie hot-dogi

1. Data: 2005-09-06 11:41:32

Temat: wloskie hot-dogi
Od: "Pilnick" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jadlem ostatnio w pizzerii wloskie hot-dogi. Byly to parowki oblane ciastem
i zapieczone w piecu do pizzy. Czy ktoś ma pomysl w jaki sposob przyrządzić
takie ciasto? Nawet mi smakowal ten wynalazek i chcialby sprobować zrobić
sobie coś takiego w domu.

2. Data: 2005-09-06 11:50:54

Temat: Re: wloskie hot-dogi
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Pilnick napisał(a):
> [...]
> takie ciasto? Nawet mi smakowal ten wynalazek i chcialby sprobować zrobić

Krążył tu kiedyś przepis na parówki w cieście (takie ciasto z twarożku).
Poszukaj w googlach.

Ewa

3. Data: 2005-09-06 15:29:43

Od: "Agucha" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krążył tu kiedyś przepis na parówki w cieście (takie ciasto z twarożku).
> Poszukaj w googlach.

to to o to chodzi??

Parówki w cieście

200 g twarożku homogenizowanego (naturalny)6 łyżek mleka6 łyżek oleju1
łyżeczka soli300 g maki1 proszek do pieczenia Z powyższych składników
zagnieść ciasto, dokładnie wyrobnic i rozwałkować cieniutko jak na pierogi.
Pokroić na prostokąty w zależności od wielkości parowekNajlepsze są małe
(krótkie) parowki, Parowki zawijac w ciasto i piec w piekarniku na zloty
kolor (ok. 220 stopni).Można parowki owinąć plastrem sera, co znacznie
podwyższy walory smakowe, jednakże ser lubi wypływać. Można tez na parowki
położyć po plasterku sera.Podawać z keczupem lub majonezem lub musztarda,
jak kto lubi!

4. Data: 2005-09-06 16:22:31

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 6 Sep 2005 17:29:43 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Agucha*, w
wiadomości news:<news:dfkcm7$7me$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> to to o to chodzi??
> Parówki w cieście

tak - świetne
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

5. Data: 2005-09-06 16:35:15

Od: "Pilnick" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości
> Dnia Tue, 6 Sep 2005 17:29:43 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Agucha*, w
> wiadomości news:<news:dfkcm7$7me$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
> następuje:

Dziękuję za przepis!! To ciasto bylo oryginalnie bez tych
serowo-twarożkowych dodatków, ale wasz przepis wydaje mi się lepszy i
ciekawszy.
Pozdrawiam !

Guacamole-samo czy z czyms?
musztardy i keczupy