Gulasz z serc cielęcych.

1. Data: 2016-03-06 21:50:27

Temat: Gulasz z serc cielęcych.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piątek zawitałam do mojego miasta gminnego, które wciąż mi (zaocznie)
rozkwita, podczas gdy ja tam rzadko kiedy bywam, bo mi nie po drodze do
Województwa. Tak więc nie bywam, o ile interesu do Wójta nie mam
jakiegoś... I oto błąd jest wielki mój, że nie bywałąm, bo po dłuższej
niebytności stwierdziłam: HAMERYKA, czy ki inny diabeł?! Rynek
wykostkowany, park drzewny na nim w pień wycięty (te dwa fakty mnie akurat
mało cieszą...), ale i sklepów nowych, luksusowych, multum, w tym miejscowy
masarz własnie kolejny otworzył, a w nim... o święci aniołowie, jakież
bogactwo: jagnięciny kawałek dowolny kupisz od ręki jaki chcesz, cielęciny
takoż, wołowina przecudna jak marzenie... że o świninie w pierwszej klasie
mięsnej już nawet nie wspomnę, bo to zwyklina już codzienna 3-]
Z dwóch pięknych serc cielęcych, już ostatnich w sklepie tego dnia, więc
tym szczęśliwiej nabytych, własnie gulasz na jutro warzę. Ale paaaachnie...
:-)

2. Data: 2016-03-09 20:24:45

Temat: Re: Gulasz z serc cielęcych.
Od: Gil <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <tcvbnfut5332$.s6b0av2tsvlm.dlg@40tude.net>, i...@g...pl
says...
własnie gulasz na jutro warzę. Ale paaaachnie...
> :-)

Serca mozna pokrajać na bardzo cienkie pasemka. Obtoczyć w mące, jajku i
przyprawach. Usmazyc w wysokiej oliwie. Je się jak frytki.
Ale to drugi przepis. Na pierwszy bym tez zrobił gulasz.

3. Data: 2016-03-10 13:06:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 20:24:45 +0100, Gil napisał(a):

> In article <tcvbnfut5332$.s6b0av2tsvlm.dlg@40tude.net>, i...@g...pl
> says...
> własnie gulasz na jutro warzę. Ale paaaachnie...
>
> Serca

Surowe???

> mozna pokrajać na bardzo cienkie pasemka. Obtoczyć w mące, jajku i
> przyprawach. Usmazyc w wysokiej oliwie. Je się jak frytki.

Hmmm, może następnym razem :-)

> Ale to drugi przepis. Na pierwszy bym tez zrobił gulasz.

Pychota była - i już się zbyła :-)

Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam