Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

1. Data: 2016-03-06 15:27:45

Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Piękne jest to zdjęcie:
> http://www.superexhausted.com/wp-content/uploads/201
3/08/rib_eye_001-a-102-of-6.jpg

To za to bardziej amerykańskie:

http://www.elg-inc.jp/columns/upload/29/img_2.jpg

Jarek

--
A taki był ładny, amerykański, szkoda...

2. Data: 2016-03-10 11:46:32

Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 6 marca 2016 15:27:47 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:

3/08/rib_eye_001-a-102-of-6.jpg

> To za to bardziej amerykańskie:
>
> http://www.elg-inc.jp/columns/upload/29/img_2.jpg

A to jeszcze bardziej:

http://smartcanucks.ca/wp-content/uploads/2008/06/dr
ive_in.jpg

3. Data: 2016-03-10 12:49:27

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<s...@g...com> wrote in message
ps.com...

3/08/rib_eye_001-a-102-of-6.jpg

> A to jeszcze bardziej:
>
> http://smartcanucks.ca/wp-content/uploads/2008/06/dr
ive_in.jpg

Nie wiem czy przypadkiem ta fotka nie pochodzi spoza USA:
http://englishrussia.com/2007/02/27/russian-drive-in
/

4. Data: 2016-03-10 13:27:04

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-10 12:49, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
3/08/rib_eye_001-a-102-of-6.jpg

ive_in.jpg

> Nie wiem czy przypadkiem ta fotka nie pochodzi spoza USA:

Co nie?
Amerykanie już przecież wszystkie swoje konie zjedli.

5. Data: 2016-03-10 14:11:16

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

ive_in.jpg

/

> Co nie?
> Amerykanie już przecież wszystkie swoje konie zjedli.

U nas takie rozwiązanie zastosowano w karczmie w Jeleśni już w XVIII wieku.
McDrive jest kopią tamtejszych dokonań.

--
Jarek

6. Data: 2016-03-10 14:12:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

ive_in.jpg

/

> U nas takie rozwiązanie zastosowano w karczmie w Jeleśni już w XVIII
> wieku.
> McDrive jest kopią tamtejszych dokonań.

A co w tej karczmie faktycznie się działo? Przez okno żurek i piwo podawali?

7. Data: 2016-03-10 14:46:16

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-03-10 14:12, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
> [...]
ive_in.jpg

/

> A co w tej karczmie faktycznie się działo? Przez okno żurek i piwo

Pewnie tylko jakieś źle zrobione kartofle.

8. Data: 2016-03-10 16:07:44

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

ive_in.jpg

/

> A co w tej karczmie faktycznie się działo? Przez okno żurek
> i piwo podawali?

Mniej więcej tak. Zorganizowali to nawet lepiej niż w przeciętnym
McDrive -- qń z wozem wieżdzał w bramę, gdzie przez okienko można
było dokonać transakcji wymiany dutków na ciepłą strawę. Gdy się
spożywało posiłek na własnym wozie, deszcz się na głowę nie lał.

--
Jarek

9. Data: 2016-03-10 18:34:04

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> było dokonać transakcji wymiany dutków na ciepłą strawę. Gdy się
> spożywało posiłek na własnym wozie, deszcz się na głowę nie lał.

Skad czerpiesz informacje na temat historii Jelesni?
To interesujace...

10. Data: 2016-03-10 19:21:50

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

/

> Skad czerpiesz informacje na temat historii Jelesni?

Z Jeleśni.

> To interesujace...

Świat w ogóle jest bardzo interesujący.

--
Jarek

Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)
Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym
Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym