Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka

1. Data: 2016-03-06 16:16:39

Temat: Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Mar 2016 07:57:51 -0600, Pszemol napisał(a):

"Jak usmażyć amerykańskiego steka"? - no cóż, smaży się "steka" tak samo,
jak smakowitej jajecznicy, tłustego boczku, morskiej ryby czy rumianych
frytek 3->

2. Data: 2016-03-06 16:36:21

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-03-06 o 16:16, Ikselka pisze:
> [...]
>
> "Jak usmażyć amerykańskiego steka"? - no cóż, smaży się "steka" tak samo,
> jak smakowitej jajecznicy, tłustego boczku, morskiej ryby czy rumianych

Słyszałem, że bezwzględnie potrzebny jest paznokieć palca wskazującego
(inni twierdzą, że kciuk). Nie wiem, nie próbowałem :)
pozdr
Stefan

3. Data: 2016-03-06 17:47:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 6 Mar 2016 16:36:21 +0100, stefan napisał(a):

> Słyszałem, że bezwzględnie potrzebny jest paznokieć

Paznokcia!

> palca wskazującego

Palcu wskazujący 3-) //a co, skoro amerykanka (wolna), to nawet steku
można usmażyć :-)

> (inni twierdzą, że kciuk). Nie wiem, nie próbowałem :)

No jak mogłeś? To obowiązku!
;-)

4. Data: 2016-03-06 22:04:06

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan pisze:

> Słyszałem, że bezwzględnie potrzebny jest paznokieć palca wskazującego
> (inni twierdzą, że kciuk). Nie wiem, nie próbowałem :)
> pozdr
> Stefan

Nie. Potrzebne są dwa palce (kciuk i wskazujący)ręki prawej oraz jeden
(wskazujący) ręki lewej. Stek należy ująć dwoma palcami ręki prawej zaś
palcem wskazującym wskazać mu żarzące się węgle - i wtedy będzie to stek
odpowiednio wysmażony.

--
Darek

5. Data: 2016-03-06 22:15:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Mar 2016 22:04:06 +0100, Dariusz K. Ładziak napisał(a):

> Nie. Potrzebne są dwa palce (kciuk i wskazujący)ręki prawej oraz jeden
> (wskazujący) ręki lewej. Stek

Steka!

> należy ująć dwoma palcami ręki prawej zaś
> palcem wskazującym wskazać mu żarzące się węgle - i wtedy będzie to stek

Steka!

> odpowiednio wysmażony.

Ołjes.
3-]

6. Data: 2016-03-09 23:40:20

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Steka!

> Steka!

Ale źródła nie rozpoznałaś... Zresztą w polskim tłumaczeniu owego źródła
jakoś raczej moją formę odmiany tłumacz wybrał.

--
Darek

Re: Jak usmażyć amerykańskiego steka
Re: ,,nie zawiera: konserwantów, barwników"
Świetne! gadżety kuchenne - cd. //bo chyba kiedyś coś w tym stylu tu zakładałam
Duuuuża ilość jabłek do od(soko)wirowania :-)
Re: Normy ważenia/pakowania w handlu detalicznym