Gumowe kolka do krzesla biurowego, obrotowego.

1. Data: 2004-07-21 14:20:29

Temat: Gumowe kolka do krzesla biurowego, obrotowego.
Od: "Krzys-iek" <root.a.krionix.ten<-> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam takie kola, jakby oponki z szarego tworzywa zalozone na kolka od
obrotowego krzesla. Jak sie przesuwa to maja nie dewastowac podlogi. Wlasnie
zalozyli mi panele i tak sie obawiam czy mi nie porysuja ich, warunki
gwarancji w tym aspekcie mam spelnione, kolka maja oponki ale wlsnie czy
dobre? Cos twarde mi sie wydaja, nie ugne paznokciem tej szarej oponki, jak
juz to mocno naciskajac srubokretem ale mocno.

Wiec moje pytanie - wasze oponki na kolkach krzesla obrtowego jakiej
twardosci sa?
Jak sa lepsze to zmienie... (w gwarancji jest cos o kolkach "W" - te z
oponkami)

Ktos ma takie oponki na panelach laminowanych (AC4) kilka lat i jakies wady
sie ujawniaja? Moze na laczeniach sie wyciera czy cos?

dzieki (aha, panele polozone na deski sosnowe na gabce 3mm, stukotu krokow
prawie nie ma takiego jak slyszalem u znajomych... no i podloga rowna bez

1. Data: 2004-07-21 19:58:22

Temat: Re: Gumowe kolka do krzesla biurowego, obrotowego.
Od: "Leszek Olech" <L...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:40fe7bad$1@news.home.net.pl,
Krzys-iek typed:
> [...]
> szarej oponki, jak juz to mocno naciskajac srubokretem ale mocno.
>
> Wiec moje pytanie - wasze oponki na kolkach krzesla obrtowego jakiej

Gumki po pewnym czasie robią się chropowate i niszczą deske barlinecką
na potengę. W ciągu 2-ch lat starłem 4 warstwy lakieru i obecnie jeżdzę
po czystym drewnie. Pod kółka najlepiej położyć sobie jakiś gumowany
dywanik (najlepiej gumowany dwustronnie :)
Leszek

1. Data: 2004-07-22 07:41:23

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Olech" <L...@k...pl> wrote in message

> [...]
barlinecką
> na potengę. W ciągu 2-ch lat starłem 4 warstwy lakieru i obecnie

Panele Baltic Floor (technologicznie to samo, co barlinek), krzesło
dwa lata na fabrycznych kółkach plastikowych (po dwóch latach lakier
wyraźnie zniszczony, ale nie przetarty na amen), do tego rok na
gumowych kółkach (dokładnie takich, jak opisuje kol. Krzysiek), brak
widocznych postępów w niszczeniu podłogi.

J.

1. Data: 2004-07-22 09:46:04

Od: "[edymon]" <edymon@zostaw_tylko:autocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzys-iek <root.a.krionix.ten napisał:

> [...]
> dobre? Cos twarde mi sie wydaja, nie ugne paznokciem tej szarej oponki, jak
> juz to mocno naciskajac srubokretem ale mocno.
[ciach]

Mozesz sobie kupic cos takiego http://tinyurl.com/64n7o
Mam od 2 lat, kolka mam niby do paneli, a ta podkladka jest juz tak
zniszczona, ze az sie boje pomyslec, jak wygladalyby panele. A te sa
najwiekszej twardosci, biurowe.

Edytka [edymon]

"A wolę być starą dupą niż młodym dupkiem"

Firma od kominków - Warszawa
Pytanie o parkiet, ceny robot
Narzędzia i elektronarzędzia
Pomocy z zakupem odkurzacza