GwW: Lin (taka ryba) - jestem w rozpaczy - crosspost

1. Data: 2012-12-13 12:38:10

Temat: GwW: Lin (taka ryba) - jestem w rozpaczy - crosspost
Od: pwz <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Pilna sprawa: gdzie w Warszawie kupię lina? Potrzebuję 7-8 ryb z tego
gatunku (1,2-1,3 kg), a za Chiny nigdzie ich nie mogę dostać. Ani pod
Halą Mirowską, ani w dużych hurtowniach spożywczych (w stylu Macro -
mają te rybeńki po 20 dkg :-o). Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

Wdzięczność za sugestie
pwz

2. Data: 2012-12-13 19:33:09

Temat: Re: GwW: Lin (taka ryba) - jestem w rozpaczy - crosspost
Od: PK <P...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

["Followup-To:" header set to pl.regionalne.warszawa.]
On 2012-12-13, pwz <p...@o...eu> wrote:
> [...]
> Halą Mirowską, ani w dużych hurtowniach spożywczych (w stylu Macro -
> mają te rybeńki po 20 dkg :-o). Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?

Bar Karp w Walendowie (al. Katowicką z Warszawy, w lewo przy Maximusie).

Nie wiem czy o tej porze roku sprzedają surower, ale lina mają prawie
na pewno, a jeśli mają, to pewnie dużo smaczniejszego nie dostaniesz.
W każdym razie IMO warto zadzwonić. Numer telefonu łatwy do odnalezienia
online (np. na gastronauci.pl).

pozdrawiam,
PK

Kurczak odchodzący od kości