He..he..

21. Data: 2009-06-23 04:16:46

Temat: Re: He..he..
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <i...@g...com> napisał w wiadomości
news:h1qm6s$spe$1@news.vectranet.pl...
> W wiadomości news:4a407edd@news.home.net.pl Krystyna Chiger

> Hejka. Tak miało być dopiero w komunizmie. Niestety jego budowa jakby
> się ciągle przedłużała. :-(
> Pozdrawiam utopijnie Ja...cki

He..he, nareszcie zwątpiłeś...
Dobry początek... :-)))))

22. Data: 2009-06-23 07:07:26

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Teraz jakby o wiele chętniejsi. A może to widmo bezrobocia tak działa?

Teraz po prostu więcej się o tym pisze i mówi, dawniej ten problem
oficjalnie nie istniał i nie należało o nim informować mas pracujących.

> To dobrze, bo czytelnictwo rośnie nam w zastraszającym tempie. <rotfl>
> Pozdrawiam kulturalnie Ja...cki

A to inna sprawa :) No ale każdemu według potrzeb. W naszym pokoleniu
też znajdzie się dość sporo ludzi, którym kolorowe czasopisma i tv
zupełnie wystarczają. No to przynajmniej "świerszczyki" mogą kupić
w kraju :>

Najpiękniejszą muzyką przed snem

23. Data: 2009-06-23 07:39:18

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> słowo

> O mnie piszesz? Nie jestem smarkulem, a żal...

Ciebie,czyli Panslawistę prosiłem aby smarkulowi wytłumaczyć,co znaczy
demokracja.Niektórzy smarkule uważają,że to to samo co anarchia.
Temat mało związany z roślinami,znikam stąd.
Pozdrawiam.Mirzan

24. Data: 2009-06-23 08:16:47

Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2009-06-22 20:18:40 +0200, "Maciej S." <m...@c...pl> said:

> Kolego masz wolny wybór. Za komuny mogłeś mieć tylko filozoficzny tryb
> zycia - ludzie nie mieli co kupować, więc spotykali się, chodzili na
> imprezy.

A to teraz nie chodzą na imprezy? :-o

> Teraz - faktem jest że większość ludzi wybiera wyścig szczurów, ale
> mają wybór. Nie chcesz brać w nim udziału to kupujesz chatkę w
> bieszczadach. dawniej wyboru nie było.

Oczywiście że był. Albo chciałeś należeć do partii, albo być jej przeciwny.
Wybór jest zawsze, a spora część społeczeństwa wybiera chwilowe
korzyści... Bez głębszego zastanowienia się dlaczego i jakim kosztem.

--
DJ

25. Data: 2009-06-23 11:10:16

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciebie,czyli Panslawistę prosiłem aby smarkulowi wytłumaczyć,co znaczy
> demokracja.Niektórzy smarkule uważają,że to to samo co anarchia.
> Temat mało związany z roślinami,znikam stąd.

Coraz bardziej skłaniam się do monarchii absolutnej.

26. Data: 2009-06-23 14:27:11

Od: "Dirko" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

27. Data: 2009-06-24 15:20:47

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Hejka. Tak miało być dopiero w komunizmie. Niestety jego budowa jakby
> się ciągle przedłużała. :-(
> Pozdrawiam utopijnie Ja...cki

Zawsze mówiłam, że jedynym naprawdę komunistycznym krajem jest Szwecja.
Czyli nie trzeba utopii ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Z PSPolityka
Czym się różni aerator od wertykulatora?
Trawnik mi się zaperzył :(
Oczko wodne ....
Aerator 'w płynie'.