Hemoroidy

następny post »
From: "Jadom" <s...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Hemoroidy
Date: Tue, 21 Sep 2004 14:30:07 +0200

Witam
Ze dwa lata temu miałem usuwany gózek krwawniczy. Aktualnie znów mi się
pokazał. Przez tydzień niemogłem ani siedzieć ani normalnie chodzić, już nie
mówiąc o załatwianiu. W aptece polecono mi smarować prokto gliwenorem. Bólu
już nie mam, przy załatwianiu też nie, ani przy siedzeniu. Ale czuję że on
jest takich samych rozmiarów. Nic się nie zmniejszył. Powiem, że nawet czuję
taki dziwny zapach (myję się bardzo często), coś podobnego jak przy
odleżynach tylko łagodniejszy. Czy jest na to jakiś sposób?? Czy wogóle
hemoroidy da się wyleczyć??? Na usówanie nie zabardzo chcę iść (aż coś mi
się robi jaksobie przypominam poprzednie usuwanie i szwy)
Dzięki z góry za posty i pozdrawiam