!!! Herbalife

1. Data: 2001-08-20 08:11:29

Temat: !!! Herbalife
Od: "B@ha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co o srodkach odchudzających Herbalife sądzicie?
Czy komuś to pomogło?
Potrzebuję schudnąć 10 kg i już nie wiem co zrobić, bo mi w żaden sposób nie
udaje się!
Czy warto spróbować Herbalife herbatek i tabletek?

Pozdrawiam
Barbara

2. Data: 2001-08-20 16:49:01

Temat: Re: !!! Herbalife
Od: "YRSA" <y...@p...arena.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Wiesz - mi i mojeju tacie nic nie pomogly te ich koktaile i tabletki...
Szkoda kasy...
Pozdr.

3. Data: 2001-08-21 07:28:33

Od: "B@ha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

A gdzie wogole można sie zaopatrzyć w mieszanki Herbalife,a aptece, zcy
tylko jakoś wysyłkowo?

Pozdro

4. Data: 2001-08-21 07:47:20

Od: f...@p...com (Franz Maurer™) szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 21 Aug 2001 09:28:33 +0200, "B@ha" <b...@p...onet.pl>
wrote:

>A gdzie wogole można sie zaopatrzyć w mieszanki Herbalife,a aptece, zcy
>tylko jakoś wysyłkowo?

Tylko przez tych domokrazcow - na szczescie nie w aptece.
Zrozum - to piramidka wg patentu Amway'a.
Nawet preparat z Embryo Colae ktory kiedys skosztowalem u znajomej byl
jakis lewy....

--
Franz M.

5. Data: 2001-08-21 08:22:52

Od: "B@ha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozbawiliście mnie ostatnich złudzeń, więc jak j amam schudnąć w 2 miesiące
przynajmniej 5 kg? forsowne wiczenia i głodzenie się u mnie nie daje
efektów, bo się zniechęcam i po chwili jestem głodna za dwoje.....
Co w takim razie zadziała?
już nie wiem czego spróbować?!
F1 - plis.

6. Data: 2001-08-21 08:45:48

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

B@ha <b...@p...onet.pl> wrote:
> Pozbawili?cie mnie ostatnich z?udze?, wi?c jak j amam schudn?ae w 2 miesi?ce
> przynajmniej 5 kg? forsowne wiczenia i g?odzenie si? u mnie nie daje
> efektów, bo si? zniech?cam i po chwili jestem g?odna za dwoje.....
> Co w takim razie zadzia?a?
> ju? nie wiem czego spróbowaae?!
> F1 - plis.

Sprobuj metody Montignaca. Jesli jestes zainteresowny podesle Ci szczegoly
na priva. Ja w ten sposob schudlam 12 kg w 3 miesiace.

Pozdrawiam, megi:-)

7. Data: 2001-08-21 09:48:12

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9lt73s$mnk$1@korweta.task.gda.pl>, b...@r...mif.pg.gda.pl
says...

> Sprobuj metody Montignaca. Jesli jestes zainteresowny podesle Ci szczegoly
> na priva. Ja w ten sposob schudlam 12 kg w 3 miesiace.

A mi mozna na prv?

8. Data: 2001-08-21 15:05:39

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik B@ha <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lqgjo$gci$...@n...tpi.pl...
wiesz, ja schudlem okolo 30 kg... i w tym nie pomagaja zadne tabletjki czy
srodki brane z ksiezyca, po prostu trzeba chciec... ja mialem motywac i sie
udalo, teraz przy wzrscie 180cm waze 64 kilogramy- codziennie biegam po
kilka kilometrow i czuje sie fantastycznie:-) a i wygladam o nieby lepiej:-)

Pozdrawiam
Jacek

PS. Nie troj sie jakimis tam beznadziejnymi substancjami:-) po prostu mnie
jedz, i cwicz:-)

9. Data: 2001-08-22 15:16:23

Od: "dgi" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jacek" <j...@w...pl> wrote in message
> In article <9lt73s$mnk$1@korweta.task.gda.pl>, b...@r...mif.pg.gda.pl
> says...

> A mi mozna na prv?

Ja tez poprosze na priv.

--
Pozdrowienia, Darek
d...@p...pl

10. Data: 2001-08-22 15:33:15

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Megi jak jurz tak rozsyłasz to morze do mnie terz wyslesz będe wdzięczny PLIS
t...@p...onet.pl

wazne pytanie!!!
Krzywica
czynnik RH