Hibiscus - co to za świństwo?

następny post »
Data: 2006-03-03 14:22:33
Temat: Hibiscus - co to za świństwo?
Od: "Agusia D." <N...@p...fm>

Witam!
Może ktoś mi doradzi w sprawie hibiscusa, ale rosnącego w domy. Przecierając go z
kurzu zauważyłam na kropelki soku w miejscu gdzie kończy się listek, a zaczyna
łodyżka tego listka (nie przy samej gałązce). Na kilku listkach w tym samym miejscu
były jakby "scukrzone" kropelki. A całe listki od spodu są w czarne kropeczki
malusieńkie i jakby wybrzuszone od środka liścia. Co to może być? Wiem, że strasznie
namąciłam i może z opisu nic nie wynika. Spróbuję wieczorem zrobić zdjęcie, ale na
razie może ktoś się domyśli? Nie jest to tarcznik, bo kropeczki są naprawdę mikre i
jakby wyrastające z liści. Z wierzchu liście wyglądają normalnie.
Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
Agnieszka

--
Radio - to cudowny wynalazek!