Hibiskus - jak przechowywac I Jaskry amerykanskie

1. Data: 2002-10-22 20:02:20

Temat: Hibiskus - jak przechowywac I Jaskry amerykanskie
Od: "Elzbieta Religa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jak nalezy zabezpieczyc na zime hibiskusa rosnacego w gruncie.
jakiej gleby potrzebuje ta roslina.

Jak przechowac klacza jaskrow amerykanskich przez okres zimy

za wszelkie sugestie dziekuje bardzo i pozdrawiam

Elzbieta Religa

--
e...@p...onet.pl

2. Data: 2002-10-22 21:57:00

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta Religa" <e...@p...onet.pl> wrote in message

> Jak nalezy zabezpieczyc na zime hibiskusa rosnacego w gruncie.
> jakiej gleby potrzebuje ta roslina.

Na temat zimowania hibiskusa byla tu niedawno dyskusja, sprobuj
znalezc przez Google. Tutaj w Indianie nikt nijak nie zabezpiecza
i zimuja bez problemow, ale w Polsce albo jednak zima ostrzejsza,
albo delikatniejsze odmiany hibuskusow. Jesli chodzi o glebe, to
u mnie rosnie gdzie spadnie (mam gline), ale znow niekoniecznie
musi to byc typowe dla odmian hodowanych w Polsce.

> Jak przechowac klacza jaskrow amerykanskich przez okres zimy

Tu przydatna bylaby nazwa lacinska rosliny, o ktora Ci chodzi.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2002-10-23 16:40:10

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Okopczykować podstawę ziemią, a gałęzie owinąć włókniną. Ogrodowa gleba,
dość ciężka i gliniasta - rosną i kwitną wspaniale.

Zasypać suchym torfem i wsadzić w chłodne miejsce (tak z 5 st.C). I wsadzić
kartę z opisem:-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2002-10-23 18:43:11

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zasypać suchym torfem i wsadzić w chłodne miejsce (tak z 5 st.C). I
wsadzić
> kartę z opisem:-)

Niezmywalny flamaster.

J.Krzysztof Chiliński - Serwis "muszlowcowy" Milanówek
j...@p...pl j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch1
j...@p...onet.pl http://republika.pl/jkch2 - O rekinach
Praca : j...@i...pl - http://www.tymofarm.pl/

Muszki w kwiatach
Piramida
Jak przycinać dzrzewa?
Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?
help!!!!! co z sosnami?