cedr syberyjski

1. Data: 2002-10-22 20:59:21

Temat: cedr syberyjski
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanko jest o cedr wlasnie:
Przeczytalem, ze ma swietne orzeszki cedrowe do jedzenia na swierzo i do
przyrzadzania w cukrze. Moze ktos ma i wie, gdzie mozna kupic sadzonke.
Pomijam Bogusia, bo on ma wszystko, a cedrow 4 rodzaje, ale mowmy o zwyklych
ogrodowych parwieniuszach. Chyba, ze Bogus wie, gdzie nabyc?
Wojtek Pa

2. Data: 2002-10-23 06:55:24

Temat: Re: cedr syberyjski
Od: "Piotr Zajączkowski" <P...@i...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WojtekP" <d...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zwyklych
> ogrodowych parwieniuszach. Chyba, ze Bogus wie, gdzie nabyc?

Kiedrowyje ariechi sa naprawde smaczne, tyle ze nie sa nasionami cedru lecz
limby syberyjskiej. Sadzonki mam 3- letnie (okol. Warszawy).

Pozdrawiam, PZ

3. Data: 2002-10-23 20:20:04

Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zajączkowski" <P...@i...waw.pl> napisał w
wiadomości news:ap5h9a$1k9$1@pippin.warman.nask.pl...

> [...]
lecz
> limby syberyjskiej. Sadzonki mam 3- letnie (okol. Warszawy).

o szczegoly dopytam na priva
wojtek

4. Data: 2002-10-24 02:37:09

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Zajączkowski" <P...@i...waw.pl> wrote in message

> Kiedrowyje ariechi sa naprawde smaczne, tyle ze nie sa nasionami cedru lecz
> limby syberyjskiej

... na ktora Rosjanie mowia "kiedr".
Zreszta Amerykanie mowia "cedr" tez na rozne drzewa - tuje, jalowce.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

Hibiskus - jak przechowywac I Jaskry amerykanskie
Muszki w kwiatach
Piramida
Jak przycinać dzrzewa?
Czy mozna teraz jeszcze nawiezc trawnik ?