Hinduska knajpa c.d.

1. Data: 2002-09-10 20:55:41

Temat: Hinduska knajpa c.d.
Od: "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skorzystaliśmy dziś z porad p.r.k.owiczów i nie zawiedliśmy się.

Wreszcie jest w Krakowie prawdziwe hinduskie jedzenie!!!!
Doskonałe vindaloo, biryani, garam masala, świetnie doprawione i
pachnące,
zarówno na miejscu jak i na wynos.
Ceny znośne a porcje ogromne. A czego się nie zje, zapakują na wynos do
domu,
i sami to proponują co jeszcze mi się w Polsce nie zdarzyło.

GORĄCO POLECAM! Dla tych którzy jeszcze nie byli - Starowiślna 12, w
bramie.

GreGG

P.S. Hinduska kuchnia nie musi być ostra, są też bardzo smaczne łagodne
potrawy.

P.P.S. Wieczorem radzę być przed 21, kucharz dziś wracał się spod drzwi
żeby nam ugotować bo nie było klientów i dostał wolne :)

1. Data: 2002-09-11 09:15:00

Temat: Re: Hinduska knajpa c.d.
Od: Marcin <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-09-10 22:55, Użytkownik GreGG napisał:
> Skorzystaliśmy dziś z porad p.r.k.owiczów i nie zawiedliśmy się.

potwierdzam! a szef(?) - przemily!!!

polecam !!!!

pozdrawiam
marcin

1. Data: 2002-09-11 10:25:40

Od: Tomasz Likus <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jesli sie nie myle to juz kolejna rekomendacja tego lakalu. chyba go
odwiedze.

--
pozdrawiam,
omasz

1. Data: 2002-09-11 11:22:56

Od: "Kna" <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl> wrote in message
> [...]
>
> P.P.S. Wieczorem radzę być przed 21, kucharz dziś wracał się spod drzwi
> żeby nam ugotować bo nie było klientów i dostał wolne :)

potwierdzam, swietne sa zestawy obiadowe: duzo, urozmaicone i niezbyt drogo.
kna

1. Data: 2002-09-16 21:05:32

Od: "docent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GreGG" <g...@s...uci.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> P.P.S. Wieczorem radzę być przed 21, kucharz dziś wracał się spod drzwi
> żeby nam ugotować bo nie było klientów i dostał wolne :)

A jak z wystrojem, jakas muzyczka w tle i ogolnie jaki klimat?

--
Pozdrawiam.
docent

d...@g...pl
GG 1121993

1. Data: 2002-09-18 14:21:10

Od: "Grzegorz Meisel" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem nowy na liscie.wiec nie mam archiwum, a jestem bardzo ciekaw tej
knajpki, bede bardzo wdzieczny za jeszcze raz podany namiar.
grzegorz

1. Data: 2002-09-18 14:45:20

Od: "j." <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, ;-)

www.google.com -> Grupy Dyskusyjne -> tam znajdziesz parkan wraz z całym
archiwum. ;-)

Pozdrowienia,

j.

1. Data: 2002-09-19 10:08:31

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 18 Sep 2002 16:21:10 +0200, "Grzegorz Meisel" <m...@k...net.pl>
napisala:

>Witam
>Jestem nowy na liscie.wiec nie mam archiwum, a jestem bardzo ciekaw tej
>knajpki, bede bardzo wdzieczny za jeszcze raz podany namiar.

a pod spodem wkleił sobie długi cytat z odpowiedzią na swoje
pytanie...

zastanawiające...

hmmm

1. Data: 2002-09-19 11:40:24

Od: "Grzegorz Meisel" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
No coz chyba nic nie mam na swe usprawiedliwienie, dopiero teraz dostrzeglem
ze wczesniej nie wyluskalem adresu z tego postu-sorry za klopot w
odpisywaniu, ale tym bardziej jestem wdzieczny za wyrozumialosc.
pozdrawiam
grzegorz

Pieczenie ciasta dla o(d)pornych
Raki - alkohol